KLIK

Anak kawan/jiran

Gambar di ambil masa perkahwinan anak kawan/jiran sebelah masa aku duk Taiping.Aku panggil kak long jer..namanya Mashitah.

Masa ambik gambar ni..rasa rugi sungguh sebab tak ambik gambar mak dia sekali.Sebab masa tu..mak dia..aku panggil kak ti..sangat sibuk melayan tetamu.

Beberapa bulan lepas majlis perkahwinan ini..kak long mengandung. seronok sungguh sebab aku pun boleh tumpang jadi nenek...

Tapi..takdir Tuhan yg menentukan segala-galanya. Satu hari aku terima panggilan dari suami kak ti..mengatakan kak ti di masukkan ke hospital ipoh..dan koma.

Rasanya mcm tak percaya..sedih..keliru..Dan..apa yang dibimbangi..berlaku.Kak ti telah menghembuskan nafas terakhir pada 10/9/2009..

Aku dan suami bergegas ke kampung kak ti. Beliau dikebumikan di kampung suaminya. Hilanglah seorang insan yg sangat baik hati...

Dan perkembangan sekarang..kak long dah selamat melahirkan baby..perempuan. Sekali lagi aku bergegas ke hospital taiping utk bersama kak long dan keluarga.

Akhir kata..Al-fatihah utk kak ti..dan semua arwah muslimin dan muslimat..


                                                                                                                                                                                   

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.