KLIK

Apa maknanya ni???

Entry sampingan.:
ada sesiapa yang tahu apa maknanya ayat yg tertulis kat belakang kancil ni?? errrr..belakang kereta kancil yaaaa...bukan belakang haiwan si kancil tu..
Akak k-poh rasa...ayat ni macam terlebih masin tapi terkurang asam..!!!!

16 comments:

Yaya said...

haha, masa tu akak kat belakang dia ker.. hehehe xpasal pasal jadi sotong pulak!

kpah k-poh said...

YAYA: mmg ler...tu yg ambik gambar tu...heee..

MULAN said...

laakkk... apo tu... saya pon blurr..

Cekodok said...

ayat yang penuh maksud tersirat.. salah tafsir ni jenuh.. haha

cik ungu said...

miahahaha..

tapi..kenapa sotong?
kenapa bukan sesumpah?

Norhafiza said...

huh ayat..klo camni No potong dia berdessub pastu tinggalkan asap itam kat dia hahaha..(tp tak pakai diesel lak)..

Henry Zackery said...

mksud die k.pah jgn duduk blakang die..nnt jd sotong..hehe :)
lame x jenguk k.pah :)

Muka Sebenar Hantu Kak Limah

Isteri Yang Comel said...

adeh len macam jer bunyi dier kak pah.. hihihihihihih, sekodok cam paham jer...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, saya tak faham ler..apa maksud ayat tueee..

kpah k-poh said...

Belum ada yg bagitahu apa kah makna ayat itu...

suri solehah said...

makna nya..dia ada ekor tu kak ahaks huhu

kiz said...

tak der maknanya tu..( sbb kureng pasti eh )

Tuan Penasihat said...

mungkin yang bawak kereta tu spesis malam jadi sotong kot.
pastu nak orang jadi sotong macam dia jugak.

nazirulhazwan~ said...

sebab entry ni den terpakso berpikir selama 10 mnt.dem.hahah

kpah k-poh said...

tahu tak apa maknanya???

bee said...

huhu blur jugak heee

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.