KLIK

*GIVEAWAY 3 SPONSOR*

 Setelah akak k-poh di TAG oleh blogger Ann-Macam2 Ada, maka akak k-poh bersedialah untuk menjoinkan diri. Walaupun akak k-poh baru saja kenal dengan blogger eqbalzack ini, tapi demi Ann-Macam2 Ada, akak k-poh gagahi jua...


Tema giveaway: '3'

http://www.eqbalzack.com/
 Jadi followers i.enjoylukis.blogspot.com,
                         ii. http://www.eqbalzack.com/
                         iii.http://mummy-who-bakes.blogspot.com/ 
 
Antara syarat2 yg mesti dipatuhi ialah: 

 Buat 1 entry ringkas dan kreatif: apa yg anda sedang baca ni...di kira entry lah.

 Entry mengandungi banner: sudah diletakkan di bahagian atas tu...nampak tak???kalau tak nampak??? nah pinjam cerminmata akak.!!!

  Tag 1 (SATU) rakan blogger: maka rakan blogger yg bertuah itu ialah..blogger kay

 Tinggalkan link: akan ditinggalkan sebaik saja selesai buat entry ni..


GA ni dah dekat nak tamat dah...

MULA:
3 March 2011 (KHAMIS) : 9.00 pagi

TAMAT:
11 March 2011 (JUMAAT) : 11.59 malam


HADIAH??? KLIK DI SINI

sekian:

3 comments:

kiz said...

kak pah di tag.sila ambil di kaunter pertanyaan..ehh tipu jo..

kpah k-poh said...

tak larat nak main "TAG" lagi ler KIz...heeee

qasehraihan said...

gud luck kakakku...

kak.indu..lama xjenguk dia..sori..bz sungguh..huhuhuhuhu..akak sehat???nt sy korek mua entry yg sy tertiggal tau kak..hehe


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/apa-ku-buat-di-balai-polis-ni.html

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.