KLIK

biasa tengok akak k-poh? tapi di mana yaaaa

Bila bibik belakang rumah tu bgtahu yg dia pernah nampak akak k-poh 'tapi di mana yaaa..' akak k-poh tak rasa heran pun.Dan bila puan bibik tu pun bagitahu hal yg sama..lagi ler akak k-poh tak heran.Sebab benda ni dah jadi biasa pada akak k-poh.Sejak 6 tahun dulu masa akak k-poh berpindah menetap di sini..pun dah ada yg cakap cam tu.Kotlah akak k-poh ni dikenali pemes konon melalui blog..dulu manalah akak k-poh ada blog...fesbuk pun tak de akaun... Siapalah agaknya yg seiras dgn akak  k-poh ni??  Ada sekali tu..kan..sorang ppuan ni..tegur akak k-poh..dan sembang punyalah tak de koma, tetiba termalu sendiri sebab salah orang...hmmmmm.
Ada yang panggil akak k-poh cikgu..entah2 rupa akak k-poh ni seiras dgn cikgu sekolah kat taman ni..kot? Kalau seiras pun..mesti ler bentuk badan dan senyuman menawan akak k-poh ni tak kan sama...kan..kan... Ahmad albab pun heran..bila tokey kedai perabut  bagi diskaun..katanya akak k-poh pelanggan lama kedai dia...biar betul??? Entahlah...dulu akak k-poh memang serius men'spy'...siapa ler yg seiras dgn akak k-poh ni...sekarang ni..disebabkan faktor masa dan usia pastu tak untung satu sen pun...maka..'lantak ler!!!!!' heeee... Oh..nak cerita sikit lagi..masa akak k-poh tinggal di Taiping masa tu umur lewat 30an...akak k-poh ada lah singgah kat farmasi kat bandar taiping tu..tetiba lak lelaki tokey farmasi tu kata..'ehhh..you ni yg kerja dlm tv cerita Nona..aaaaa...' Haiya..wa terpulanjat woooo...!!! Akak k-poh agak ler..tokey tu tertukar akak k-poh dengan ezah aziz fauzi..kot..sebab masa tu..ezzah aziz fauzi sangat di kenali ramai. Tapi akak k-poh yakin dan pasti..akak k-poh memang seiras perasan abis dengan Datin Norjuma..!!! hahahahaaaa..apa gelak2..!!!! 

21 comments:

kiz said...

hai datin norjuma..hehehe..

Arya Putra said...

datin norjuma versi veteran..kekeke..

puanbee said...

muka komersial kot kka haa...

azwandengkil said...

Nak mintak autograph boleh?
Hehehe..
Isteri saya pula jika kemana-mana pasti ada yang menoleh 2-3 kali. Saya pula jika kemana-mana orang buat tak kisah je. Hehehehe.

CahayaCintaIlahi said...

hehehe best best best..
kebetulan tu pelanduk dua serupa hehe ;)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, datin Norjuma..wow class tue...agak2 nyer akak nie memang datin Norjuma kot..saja menyamar kat dlm blog nie...betul tak?

Teenager Housemaid said...

wah...popular gitew..hehe

Scarlett O'Hara said...

kak Pah, rupa Kak Pah macam Rubiah Suparman tau!Tak caya, Kak pah gi tengok cermin.

kpah k-poh said...

Kiz: tak de rupa langsung kiz..oiii...tapi tak tau ler kot sipi-sipi..hahaahaaa..

kpah k-poh said...

Hack : vateran...bukan warga emas lagi tau...

kpah k-poh said...

Bee : muka ni buat iklan..mesti laku tau...heeee

kpah k-poh said...

Azwan : tak berapa nak encem..tu yg org tak pandang tu....heee

kpah k-poh said...

Cahaya : pelanduk tak pe..jgn kambing..heee

kpah k-poh said...

BSB : tak de maknanya nak menyamar...k-poh tetap k-poh..kan..

kpah k-poh said...

Teen: popular suam2 kuku jer...

kpah k-poh said...

Scarr : lawa akak sikit dr rubiah ...kot..heee..

S..U..D..@..I..S said...

jumpa disini kenal dan blogging

Belalang Hijau said...

kak pah seiras dgn topeng yang belalang pakai...kuikuikui

Kayun said...

hehehehe. bestla kpah bila camtu. buleh dpt diskaun lg tu. heehhehe. xD

Tuan Penasihat said...

pemes gaya artis gitu.

Isteri Encek Bard said...

ermm muker akak ada cam muker artis lah,

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.