KLIK

Anaqi conteng dinding


Hari ni mummy tunjuk gambar Anaqi dah conteng dinding dengan coklat. 
Kesian mummy.. Anaqi pun dah semakin bijak.. Macam-macam dia nak buat. 
Conteng dinding rumah mummy tak apa lah.. Jangan conteng dinding rumah nenek.. Sudah 😁

Anaqi pergi Tesco Bertam


Kali ini Anaqi, nenek, mummy dan anchu,  pergi jalan-jalan di Tesco Bertam. 
Sekarang ni susah betul nak senyum bila nak bergambar. 

Anaqi pergi IKEA


Kali ini, anaqi, nenek, mummy dan dedi pergi jalan-jalan di IKEA.
Sementara makanan belum sampai lagi..nenek dan Anaqi posing dulu..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.