KLIK

Anaqi dan Atok

Walaupun duduk dekat.. Tapi anaqi jarang tengok Atok. Sbb bila Atok datang, Anaqi masih tidur lagi. Kalau dah bangun pun, Anaqi tak nak makan sarapan sekali dengan Atok. 

Tapi kali ni, Anaqi nak pulak sarapan dengan Atok. Habis sebungkus Anaqi makan nasi lemak.

Semuga Anaqi membesar dgn sihat dan jadi insan mulia. 

Semuga Atok dan nenek panjang umur untuk lihat Anaqi membesar. 

InshaAllah. 

ETS KL - BUTTERWOTH

#throwback 

#Krabi

Dijemput suami dari KLIA2. 

Pengalaman Pertama kali naik ETS.  Laju.. Selesa.. Tapi tak boleh nak tidur sbb asyik dengar pengumuman setiap kali keretapi nak berhenti di stesen. 

Muka kepenatan.. 

Sebenarnya bukan penat.. Tapi mengantuk dan sakit tumit. Tempang sepanjang jalan.. Dah berasa mcm jadi OKU. 



Tip ! Tip! KRABI THAILAND

Kalau korang pergi KRABI, THAILAND. Mereka ni.. Bukan kami.. Tapi tu yg pakai topi besi tajam tu.. Haaa.. Mereka tu.. Kalau korang ambik gambar mcm kita orang buat ni.. Kena bagi tip. 

Mana kita orang nak tahu.. Melayang 40bath.  20bath sorang. Nasib jugak dua orang yg datang. Kalau tiga empat orang.. Tak larat nak bagi tip! Tip! 😜😜

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.