KLIK

akak k-poh pitam di depan PC

malam..baru jer line streamyx nak ber'elok-elok'..dan
akak k-poh baru saja nak bersemangat utk menghasilkan entry..sempat ler akak k-poh buat satu entry..tiba-tiba akak k-poh rasa seperti hembusan angin pd muka..badan berpeluh wpun kipas terpasang dekat dgn akak k-poh.Tengkuk rasa sakit dan pandangan rasa berpusing dan
mata berpinar-pinar.Apa yg akak k-poh ingat ialah akak k-poh jerit pada anak dara akak k-poh dan dia memapah akak k-poh baring dalam bilik.Pastu pandangan akak k-poh gelap seketika...
Abg ahmad albab melangkah anak tangga dgn gagahnya..risau sungguh dia dengan kesihatan akak k-poh.
Berbekalkan panadol yg di telan..dan abg ahmad albab sebagai peneman..akak k-poh terlena sampai pagi...
Dan saat ini..akak k-poh masih lagi pening2 lalat....
Ngapa yaaaa..


- Posted using BlogPress from my iPhone

12 comments:

Mia Liana said...

lahhh.. kak pah penat sangat tu.. kena banyakkan rehat ya...

jangan lupa makan ubat :)

MulutPayau said...

siannya kak pah...kena rehat tu....

kiz said...

dah sihat lom kak pah..

Myfrin's story said...

Salam, kak pah. Mesti kak pah penat kan. Semoga cepat sembuh ya....:)

~SYAZ~ said...

halamak kak pah apsal jadi lagu tu??
banyakkan rehatlah kak pah..

lizz said...

kenapa kak? bawa banyak berehat yer...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

uik.. what happeng kak pah? banyakkan berehat ya.. semoga kak pah cepat sembuh ya ..

qasehraihan said...

akak penat tu...bawa2 berehat ye kak..

xkan pegnen kot???hukhuk

lagenda said...

check tekanan darah semua kak..umur mkn lanjut tu, takut2 penyakit lain dah hinggap

Take a gud rest ye kak..

miss u!

Scarlett O'Hara said...

Patutlah tak nampak Kak Pah.Dlm hati sempat merajuk sebab kak Pah tak dtg.Sori ek Kak Pah.Jaga diri tau!

sop said...

Moga cepat seembuh yer

Mrs.Yie said...

kak..jaga kesihatan ye..jangan mengadap pc sgt..saya dah kena baru2 ni..ni kak pah pulak..hehe

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.