KLIK

Luna dan Ariel tak mungkin bersatu..

Kali ini akak k-poh ingin lari dari "watak" lucu..jenaka yang bisa buat orang tertawa..!!! Kali ini satu entry yg agak serius..yang menjadi isu hangat. Mengapa Luna dan Ariel tak mungkin bersatu??? Akak k-poh ada sebab-sebab tertentu,  Ariel:memang kedudukannya mahunya di tempat yg tinggi saja.Siapa yang tidak akan mendongak untuk melihat Ariel?? Akak k-poh sendiri pun..jika berpeluang untuk melihat Ariel, pasti akan mendongak..sebab Ariel itu tinggi...sedangkan akak k-poh ini rendah orang nya.Memetik kata-kata seorang bibik: Ariel itu..cocoknya di atas..kalo sudah  di bawah..nggak bisa fungsi...( bunyi macam lucah pulak!!!)  Luna:  Aduh..hidupnya penuh dengan warna-warna yang indah. Hari-hari yang dilalui..seolah-olah mewarnakan kanvas hidup manusia lain.Bagaimana mungkin hendak menukar hitam kepada putih?? Jika sudah diwarnakan hitam..maka  tidak bisa putih lagi. Sebab yang jelas,kenapa Ariel dan Luna tidak mungkin bersatu ialah:       Sebab mereka tidak sekufu..taaaaa daaaaaaaa....           

ARIEL


LUNA

20 comments:

puanbee said...

haha ariel dan luna ! lawak jer

kakcik said...

Hehehe.... macam tu ek? :)

cik ungu said...

agak lembab skit otak pagi2 ni..ok dah faham.hoho

AMMAR YASIR said...

Bhahahaha..lawak-lawak..siap bagi contoh gambar tu.

nazirulhazwan~ said...

fuh, pandai jugak akak marcello ni melawak, menjadik pulak tu.haha:P knp la den tak ponah terpk:P

Kamsiah said...

terkena lagi pagi ni..:)

Piasara said...

kak pah..saya dah beli tv baru ni,sbb tv lama lingkop..astro nk potong dah sbb nnnti nk beli dekoder baru gak,smtra tu nk gambar cantik kena beli ariel..bak mai ariel tu leh ker..pinjam..

Belalang Hijau said...

betul2 serius entry nih...kuikuikui

cunndaa said...

hahahhahaaa...like dis entry kali ni..

nAs; The best in ME said...

Meman lawak ehehe.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam, haaahhhaa dah agak dah... saya peminat peterpan.

Admin said...

haha, ariel tv rupenya.. hemoh hemoh

sAyOobAeQ said...

ahaha!

back to real, I think they will together again.

kot.

heheh

ghost writer said...

cocoknya di atas,ya kalau sudah di bawah ngga bisa fungsi segala...haha..bicara bibik itu tepat deh.!

kiz said...

sekali lagi kak pah bikin suspen..terbaek dari akak ku..uhu

papabear said...

hahahaha... kalau kat muar lagi le tinggi mamt tu yer :P

Seri Bahasa said...

harap2 jangan la...kesian si ariel tu...kalau gian sangat boleh juga si luna tu lukis gambar si ariel.

Cempakamelati said...

He he, macam-macam lah Kak Pah ni.

Nuriz said...

hehe pandai la ahli kabinet dapo ni ...hehe

Mr. TN_SkY said...

hahahahaa..tajuk panas tpi agak relevan la dgn isi hahaha lawak2 :-p

Diterima Menyertai 100 Penulis Editor!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.