KLIK

Belalang Hijau Perisik : suara bawah tanah

sorang lagi blogger yg meneka dgn tepat..sedang dengan gelojohnya.. tertunggu2 entry untuk dia. 


akak k-poh tak tahu bila tarikh yg sebetulnya.. akak k-poh mula kenal dengan belalang.apa yang akak k-poh ingat..akak k-poh ternampak nama Belalang kat kotak komen rakan2 blogger yg lain.Nak kata orang..tapi belalang.Nak kata belalang..tapi orang. Sapa nak jawab tu??? 

Setahu akak k-poh lah,selain dari menjadi blogger, belalang ni juga "bertugas" sebagai pelesit bawah tanah!!! opppsss..akak k-poh tulis pelesit ke??? bkn..bkn..Sebenarnya perisik bawah tanah..!!!
gini lah agaknya..

ok lah..untuk mengenali belalang dgn lebih dekat..jom klik ke blog ni:
BELALANG
Malangnya, akak k-poh tidak dapat menunjukkan rupa belalang yang sebenarnya.Cuma akak k-poh dapat maklumat yang belalang ni ada iras-iras dengan:

dah nama pun belalang..kan...
 Sekian:


18 comments:

Adinda Amy Sensei said...

hai belalang hijau....tak penah lagi kenal ngn dia ni...hehehhee

cik ungu said...

mcm pna nampk nme belalang ni

kpah k-poh said...

Alaaa...tak kan tak kenal pada belalang..??? yg lompat2 tu...

kakchik@ella said...

sah!! dia belalang. hahaha ..

kpah k-poh said...

Kakchik: mmg sah...heee..

MulutPayau said...

nak mencari belalang jap....

cik ungu said...

haa btol la tu..semalam baru terpijak sekor...sian die..

kpah k-poh said...

MP: senang jer nak jumpa belalang tu..

cik ungu: amboi..penyet ler belalang tu..

Belalang Hijau said...

kalau x kenal belalang pun, sekurang-kurannya korang tentu kenal sepupu belalang iaitu BELACAN!

wakakakaka...

**kak, terima kasih ye :-)

kpah k-poh said...

Belalang: Belacan??? kenalkan dgn akak...nanti akak buat entry..hahaaaa...tapi kena tutup idung lah yaaa...

ann said...

belalang ok.. jgn be-lalang sudah.. hehe

kpah k-poh said...

ann: bela lalang..hahhaaa

syeraheenim said...

belalang hijau :D
takan belalng pink pulakn kan hehe

syeraheenim said...

belalang hijau :D
takan belalng pink pulakn kan hehe

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

belalang ni adik beradik Mak Dara.. cuma mak lain lain bapak asing asing.. hehehe

sop said...

sop selalu singgah ke blog belalang nih.. :)

kpah k-poh said...

sop: sama lah akak pun...satu hari akak nak pegi kat kedai dia..kat kulim..

bee said...

kih kih kesian pak belalang

kak pah kami nk jugak di interbiu nih..eh bukan review heeee

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.