KLIK

JUVANA

daim kata orang yg jadi pembuli sebab dia pernah menjadi mangsa buli..
botak kata orang yg jadi pembuli tu..dah di tentukan sejak lahir..


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 comments:

Mrs.Yie said...

best ke cite juvana tu kak?saya jarang tengok..jeling2 gitu je..lebih menjeling ke pc..hihi :)

Yan said...

tak pernah tgk pun cite ni.. best je?

~SYAZ~ said...

kesian~
botak jadi camtu sebab selalu kena dera dengan bapak dia..

Adda said...

nak tengok tapi mak tak bagi tengok juvana sebab mengajar benda yang bukan-bukan . hehe :)

jemput singgah tengok blog saya >> LINK

Kak Aya said...

belum pernah tengok setakat ni...

MULAN said...

anak2 harus dididik dari kecik.. ibubapa yg membentuknya.. yg penting usaha, doa & tawakal..

jugak suasana keliling.. budak2 ni mmg nak kena tegur dari kecik lagi.. biar dia tahu dia diberi perhatian & kasih sayang sentiasa..

MOK&SONS said...

alamak..terlepas lak ari senin baru ni..huhu..baru tingat..

Piasara said...

"anak lelaki saya suka..saya yg tak bagi,buat apa nak tgk adegan2 buli membuli tu..dia pulak kata alahh tgk jer bkn nak tiru...cerita kt tv tu semuanya utk pengajaran konon....."

amirulhazwan said...

juvana episod 6. haha

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.