KLIK

ASMARA

ruginya dalam hidup berumahtangga jika kemesraan antara suami isteri berlandaskan panggilan awak...saya...awak..saya..


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kenapa dengan panggilan am tu kak.. ade pape yang leh di describe kan ke... saya xfaham la :)

Isteri Encek Bard said...

kak pah kalau anja & pa oke ker kak.. hehhe tanya pendapat orang lama

kpah k-poh said...

top..dlm hidup berumahtangga..rugi lah jika panggilan utk sesama suami isteri ialah awak..saya..Sepatutnya isteri panggil suami abang..dan suami panggil isteri dgn nama timangan..gitu..setuju tak?

kpah k-poh said...

IEB...cam tu lagi romantis..asalkan bukan awak..saya..

kpah k-poh said...
This comment has been removed by the author.
shopping2u said...

btul tu.. hurm.. kalau 'pakwe' 'makwe' leh lak bahasakan abg syg ek..
http://www.my-shopping2u.com

kiz said...

sekadar panggilan je kak..dalam hati..kasihnya berlimpah ruah..

Scarlett O'Hara said...

nak panggil darling boleh tak kak Pah?

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.