KLIK

NAMPAK TAMAK TAK?

Akak k-poh nak tanya sikit...boleh tak?? gini..akak k-poh cadang ler..nak letak iklan nuffnang kat "rumah shoutbox" yg baru tu..Alang-alang dah buat blog baru..jadi nak tempek jugak ler nuffnang kat situ.Ok tak? Tak nampak macam akak k-poh ni tamak ke?? ""eleh..blog dah 4..semua ada iklan nuffnang..ni nak tambah lagi satu..nampak sangat kemaruk duit..""  Hmmmm..(mengeluh sekejap..)..memang ler ada 4 blog yg dah ditempek nuffnang..tapi setakat ni yg nuffnang kira hanya blog ni jer..blog kabinet dapur ni.Blog yg lain-lain tu tak de masuk "duit syiling" pun..!!!  "" niii..kalau dapat BE..sure sakan ni..""  Hmmmmm..(mengeluh lagi)..semenjak setahun dah berblog ni..BE pun akak k-poh tak kenal lagi..tau.Duit yg ada dlm akaun nuffnangpun..tak cukup nak beli 10 kilo beras..!!! Haiiiyaaaaa..ciputnya..!!!  Ada akak k-poh kisah?? kalau ada..maknanya rezeki...Tapi yg sebenar-benar rezeki ialah "anda-anda dan anda..yg sedang baca blog akak k-poh sekarang ni.."  So..macam mana?? letak ke tak letak iklan nuffnang tu?? BOleh lah kot...ngeh..ngeh..ngeh...
 

6 comments:

nyanyisunyi said...

letak je kot..manalah tahu ada rezeki...

amranaiman said...

sama la kite kak :P

Mrs.Yie said...

x timbul isu tamak kak..yg penting halal..letak je..x salah cari rezeki lebih.. :)

S..U..D..@..I..S said...

letak aja...bukan tamak namanya itu usaha.sapa rajin dialah dapt...klu dtg sy klik ja..

kpah k-poh said...

kalau macam tu..boleh letak ler..

Kak Aya said...

sama la kita, tak merasa BE pun lagi...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.