KLIK

Mimi deejay baru GomoFM yg berasal dari Ajil




Sorang lagi deejay baru muncul di radio Gomo Fm. Nama dia Rafinamimi. Berasal dari Ajil Terengganu. Merupakan seorang penulis novel online tau!!.

Jadik kepada sapo2 yg kenal beliau, apo kata jom ramai2 dgr Gomo fm. Bukan saja korang leh support moral dia, malah  korang gak leh buli dia ngan mintak lagu banyak2!! Hahhha!!

Tadi Deejay Kakpah Kpoh sempat lagi berpesan awal2 kat Kubi supaya jgn lupa taruk nama dia sekali dlm entry ni krn kata beliau, tanpa dia, Mimi memang tak kenal pon Gomo Fm. Betol gak kata dia tapi.... .. Kak Pah ni nak interframe lak dia!! Cabut bulu kaki baru tau!! Hahaha!!!
entry kopi pes dr kubigomofm

10 comments:

Mrs.Yie said...

erk..minah mana pulak neh?? isk....

Mia Liana said...

wahhhhh tahniah ya mimi..... hebattttt tu..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhhhhh tahniahhhhhh semakin meletop le Gomo FM !!! all the besttt

diana said...

gomo fm ni sapa punya kak pah??

Dalila Hamid said...

wah meriah....

yie76 said...

sapakah dia yng curi hti

Mrs.Yie said...

hoh??ada jugok??kahkah

tunz said...

wah...tahniah mimi!!!!moga sukses di gomo fm

KizMySeLf said...

sapo Mimi ni.. iskk hahaha

kpah k-poh said...

kenalkan semua... inilah mimi.. rakan blogger anda yang sekarang ini semakin glamer...
p/s: abe yie pun..wat tok kenal lah tu... heee

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.