KLIK

SAYA SIBUK BUKAN SEBAB GOMOFM !

SALAM SAYANG SEMUA: akak k-poh tak sangka pulak yaaa... ada yang beranggapan sejak akak k-poh menjadi DJ GOMOfm crew ni, akak k-poh seakan melupakan aktiviti wajib bagi seorang bloggers iaitu mengupdate blog dan blogwalking. Rasional ke? Kepada yang selalu akak k-poh kunjungi blog anda tu, walaupun anda tak nampak akak k-poh shout, tapi akak k-poh dah subscribe melalui e-mail blog-blog anda tu... Di waktu kelapangan, akak k-poh boleh baca entry anda melalui telefon... cuma nak komen atau shout memang tak sempat. GOMOfm? bukan sebab gomo yang menyebabkan akak k-poh sibuk... bukan sebab gomo yang menyebabkan akak -poh tidak blogwalking... dan akak k-poh tetap juga melihat shout-shout yang masuk..walaupun akak k-poh tahu, satu hari peng'shout' akan merasa jemu sebab akak k-poh tak shout balik...hmmmmm Sebenarnya, ianya tugas.. satu amanah.. jadi perlu dilaksanakan dengan sempurna..bukan sekadar suka-suka.( walaupun tiada paksaan )  P/S: masa lebih banyak di tumpukan di kedai.. ibarat mendapat anak yang baru...perlu di beri perhatian..perlu di beri lebih tumpuan..

7 comments:

Mia Liana said...

heheheh wahhhh busy betul kak pah ni. jaga kedai elok2 ya... :)

tunz said...

sesamalah kita membusy bodykan diri

Unknown said...

ada banyak perkara lebih penting selain blog..kan kak pah??
jaga diri baik2..:)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

bizy nyerrr kakpoh nie...saya bizy layan citer korea jerr..

MulutPayau said...

wahhh...bz kpah skrng ni ya...tak pe kpah, yg dahulu patut didahulukan...

Arman said...

Salam MAMA kpah.. wah busy Mama sekarang ni.. aper pon jaga kesihatan Mama,and do the best dalam setiap perkara yang Mama lakukan.. (^_^)★♥♫•> Ρlѕ "Likє" ✔ aka Senikk

zul permatang badak said...

kito pung sibuk jugok.....sibuk cari idea...keh...keh..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.