KLIK

Apa tu "Tokyu"?

Susah jugak nak terima hakikat,bila akak k-poh tak tahu apa tu..Tokyu...

"depa punya laaa duk gelak kat cek...pasai tu.."

Errrrrr....Tokyu?...."u tanya pasal i punya atok ke?....

"kita pusing 'kapla' duk cari mana pi botoi tokyu...dia lagi duk buat lawak..!!!!!"

dushhhh..!!! kena sebiji..!

"nin dia laaa cek oiiiii...botoi tokyu...!!!"




ini kicap kan...kan..kan...


"Bagus jugak kalau ada yg komen ni"

8 comments:

laskar pelangi said...

kicap cap kipas yg manis punyaaa..sedap punyaaa=D

syiela said...

syiela panggil tongyu...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

org utara panggil tongyu..

Mia Liana said...

suka kicap ni.... sedap...

Scarlett O'Hara said...

saya pun baru tau Kak pah!

Puan Kutu said...

haha sy pun tak tau apa tu tokyo..eh tokyo pulak..haha

Admin TheBlogShops said...

Tokyu itu hitam & sedap - ada yg masin, ada yg manis. Tok U pulak ada yg sawo matang, cerah & gelap. Tokyo tu pulak di Jepun ... hehhehe :p Lama bebenor tak dgr org sebut tokyu :) thx for the sharing

puanbee said...

lah kicap ke ingatkan apa...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.