KLIK

Blogger Misteri : cybernurse

Misteri ke?? mestilah misteri sebab hanya sekali saja datang ke sbox akak k-poh dan mintak untuk di review...pastu..ilang.....patutnya..org macam ni..akak k-poh bo layan jer...Opssss..akak k-poh bukan macam tu yaaa...akak k-poh akan pastikan blogger misteri ini mendapat hak yg sama dengan blogger lain...Pergghhhh..." hidup akak k-poh..undilah akak k-poh.!!!!" hehehee..silap tempat nak berpolitik!!!! Seperti biasalah..akak k-poh akan "bertukar" menjadi spy..menjenguk ikut tingkap blog seseorang tu...dan akak k-poh dapati..blogger misteri ni bukanlah misteri sangat pun...tapi komitmen terhadap pelajaran..membuatkan masa utk blogging agak terhad.Tapi kenapa akak k-poh nak review jugak??? sebab...banyak ilmu yg boleh anda dapat menerusi blog ini.Sayanglah jika ilmu itu tidak disebar-sebarkan.Ok lah sedikit latar belakang mengenai blogger misteri ini yg akak k-poh ceduk masa akak k-poh tengah spy tadi.. """my etech9[dot]com ialah salah sebuah blog yang ditulis oleh Muhammad Izzuddin bin Mohd Fauzi, kini menuntut dalam jurusan diploma kejururawatan di Universiti Teknologi Mara. Blog ini ditulis kerana minat yang mendalam terhadap bidang IT serta ingin berkongsi informasi berkaitan khususnya dalam bidang komputer.

Mungkin menjadi ralat, seorang penulis berlatarbelakang Sains Kesihatan menulis hal berkaitan Sains Fizikal. Penulis juga pernah mendapatkan pendidikan formal dalam bidang Pengaturcaraan Komputer di sebuah sekolah teknik yang terletak di Bentong yang kini dikenali sebagai SMV Tg. Ampuan Afzan atau Sementa. Sejak dibangku sekolah lagi, penulis banyak menceburkan diri dalam aktiviti yang berkaitan dengan teknikal dalam penyelengaraan komputer dan hal-hal berkaitan komputer."""
Maaf hanya ini saja yg akak k-poh dapat "tangkap" kat blog blogger misteri ini.Jomlah anda menilai sendiri entry2 dalam blog blogger misteri ini.Ehhhh..follower dia dah 5 ratus lebih..maknanya blogger ini memang dikenali lah..!!! Jom..ramai2 menuju ke sana :macam biasalah yaaa...klik 
http://www.myetech9.com/

  

7 comments:

qasehraihan said...

waaaa...mulia betul akak ni ek??
folower pun btambah bkn main byk tu..
akak mmg penyayang..haha

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/sebanyak-ni.html

kpah k-poh Sharifahnor said...

Qaseh : kasih sayang yg diberi sama rata....hee..

mommylavender said...

salam senin chepah~ hee

cik ungu said...

kaseh syg diberi sama rata keeee...


wahhh....


mesti akak hebat pecahan mase subjek matematik dulu kannnnn

Belalang hijau Perisik said...

rasa cam pernah smpi blog blogger tu..jap nak g kompom betoi2...

Enchik Nine said...

hahahaha... sory kak... aritu kene attend perkemahan sikit... so lambat dpt bace enteri nie... anyway THANX SO MUCHHH :D

kpah k-poh Sharifahnor said...

terima kasih semua yg memberi komen...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.