KLIK

APA tengok-tengok?

Ini bukan ler entry marah...tapi entry tak puas hati..!!.. Sedang sedap2 akak k-poh menjamu selera,mee kari utk akak k-poh dan beehun sup utk anak dara kecik akak k-poh tu..tiba2 dtg ler sebuah kereta viva..mem'parking' betul2 dekat dgn akak k-poh.It's ok ler..sebab akak k-poh ni..baikkkk...sangattttt..jadi benda2 cam tu..no hal ler.  Keluar ler seorang 'jantanmen' (gentlemen ler konon)..nak meng'oder' makanan. Yg si ppuan tu pulak..siisterilah tu..duk dalam kereta..yg bunyi ekonnya lebih kuat dr ekon kete kancil usang akak k-poh tu...heeee..  Biasalah...perangai akak k-poh ni..asal orang pandang jer..akak k-poh senyum..asal akak k-poh senyum jer..orang pandang!!! abis nak buat macam mana?? dah senyum semanis coklat...hahahaaa..dialog terlampau nih!!!  Dan..jantanmen tu senyum ler balik kat akak k-poh ni...alaaaa...budak baik tu..akak k-poh pun kenal mak dia..walaupun mak dia tak kenal dgn akak k-poh ni..( sbb mak dia meniaga..ramai ler yg kenal..betul tak??)..sambung lagi..Lagipun jantanmen tu..baya-baya adik akak k-poh jer..  Ehhhh...selepas berbalas senyum kambing tu..tetiba siisteri tu keluar dr kereta dan pandang kat akak k-poh dan jeling2.Nak jadi panas lagi..dia terkinja-kinja depan akak k-poh..dan menunjukkan aksi seperti budak2 sekolah sebaya dgn anak dara akak k-poh tu..bikin malu kat budak2 jer..!!! kurang akal agaknya 'itu perempuan'.. Tak cukup panas tu..siap peluk belakang jantanmen tu lagi...ehhhh..kurang asam..depan org ramai pulak tu..entah apa pesen ler ppuan mcm ni..masa nak naik kete tu..siap jeling2 utk kali kedua kat akak k-poh ni...dia tak tau ke yg akak k-poh ni blogger..?? kuang..kuang..kuang..  Akak k-poh pun mulalah nak bizi body.."ehhh..Na..siapa ppuan baju itam tu?? lain macam jer perangai dia..cam tak betul jer??""alaaa..tu lah menantu cik ...(rahsia)..bukan org kita..kakpah..orang seberang.."  Tapi..ngapa pulak nak jeling2 sampai mata terbeliak kat akak k-poh ni?? sebab akak k-poh senyum kat laki dia ke?? Ingat akak k-poh ni nak ngorat laki dia yg tak berapa nak 'emcem' tu ke??  Sorry ler..bibik oiii..kalau takat muka laki kau tu..kat sini lagi ramai yg 'emcem'..kan..kan..  Ada abgteror..ada kiz..ada hac..ada belalang..curly pun 'emcem' jugak..!!! (sekadar menyebutkan beberapa nama saja..yg mana yg 'emcem' tu..tapi namanya tidak disebutkan di sini...sila tulis di kotak komen..) heeeee....

7 comments:

kiz said...

cemburu buta @ cemburu yg tak bermata..uhuks..batuk den

Mrs.Yie said...

aik?sebelum tu bukan main lagi syok duduk dalam kereta..lepas kak pah ngan hubby dia main senyum2,tiba2 boleh keluar kereta pulak ye..nak kata cemburu tak jugak tu..tah..apa ye nak panggil reaksi macam tu..huhu..kiz hensem ke?perasan la tu sampai terbatuk2..wekkk.. :P

NURUL AINI NORAZMAN said...

pe kes la die tuh erk,.HAHAHAAH
nak menunjuk la tuh dia pon ada gak,.
orang seberang?? indon la kot,.tu yg gayat skit,.HAHAHA

mommylavender said...

wowwww~ cantik banget ini umah...hehehe..awat chepah tak kasi dushhhh2 je dgn bibik gediz tu....

abgteror said...

ntah....org hensem nih takde pun nak terkinja kinja ngan awek seberang....kekekkekekeke! pull stop.

mj said...

takper... senyuman tu sedekah.. dapat pahala tu...

kpah k-poh said...

MJ..yg senyum tu memang ler sedekah...tapi yg terkinja-kinja tu yg meluat tengok...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.