KLIK

AKU MEMANG PILIH BULU...SO WHAT??

klo awak nak berkawan awak akan pilih bulu ke? jom kongsi sikit kat post terbaru saya.

tentu anda semua dapat shout ni kat shoutbox anda semua kan...



shout dari blogger adi

entah apa...ntah..tanya pasal bulu-bulu pulak nih...!!!????

mungkinlah pendapat anda semua..macam tu lah..tak kan ler nak pilih bulu..kan..Hmmmmmm..ramai yg hipokrit kat sini..tau tak..!!!! hipokrit..konkrit..!!!


akak k-poh ngaku dgn warasnya yg akak k-poh memang pilih bulu...so what..eyyyyyyy...itu akak k-poh punya hak tau...u sapa nak pertikai pulak?? haaaa...????

tak mau tulis lah..."bikin gua punya dara darah naik beb..!!!"

jangan paksa boleh tak?? dah memang akak k-poh pilih bulu...nak buat macam mana??...

ahhhhh...malas lah nak xplain...



akak k-poh PILIH BULU yg ni..
bulu-bulu yang sewaktu dgnnya dan keturunannya memang menjadi pilihan akak k-poh

dapat bulu yg macam ni pun ok jugak...(google) hemster sapa lak ni?

errrrrr..yg ni tak mau pilih...tak de bulu..scary jer....

bulu yg ni pun tak pilih..

bulu yg ni nak tak?? tak mau lahhhhhhh...!!!!!

p/s : hampir terlupa...bersegera ke blog adi yaaa...berkenal-kenalan..baca entry beliau..agar tidak tersalah pilih bulu...ehhh.....pilih kawan....


13 comments:

diana said...

saya pilih bulu jugak..
nak bulu yang lembut je..
bulu kasor2 macam bulu rambutan saya tak mo..
hehhehe

Amie said...

he he hee...sesiapa berhak pilih bulu tapi kadang-kadang kita rasa berbulu jugak.... hi hi hiii

Maya Mayana said...

emm hak kita nk pilih sape...sendiri tanggung :)

kpah k-poh said...

setuju-setuju..memang kena pilih bulu...kan..

Mrs.Yie said...

macam mana nak berkawan dengan makhluk berbulu??so, saya memang memilih bulu roma kalau saya nak berkawan..kalau bulu lebat2 saya memang x suka dan memang x nak berkawan..kahakhakahaakahakahaah

Scarlett O'Hara said...

Saya pulak tak kisah.Ada bulu ke tak de ke semua saya kawan.Janji orang Malaysia.PATI ada bulu ke takde bulu saya tak nak sebab saya dah lama berbulu dengan dia orang!Tu sebab saya pilih bulu!

kpah k-poh said...

komen Mimi dan Scarr ni buat kpah gelak golek-golek laaaaaa..keh..keh..keh...

Puan Kutu said...

tak plih bulu pun.semua orang ada bulu ye tak?sama jer.cuma kelebatannya tu jer lain.hahaha..

Zie Fauzi said...

hehehe...komen2 kat ni nak tergelak zie baca...

ChaCha said...

jenuh nak tgk bulu sorang2..kekeke..tibai saja lah...hehehe

adi said...

terbaek dari kak pah :D terima kasih atas backlink yg diberi :)

p/s: artikel selanjutnya ble jengguk kat blog saya ;)

tnZackJ said...

musang berbulu ayam, pilih tak?

kpah k-poh said...

komen2 yg bernas hahahaaa...bulu punya pasal...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.