KLIK

CUBAAN UNTUK 'MEMIKAT' BLOGGER AFZALSUKASUKI !!!

AFZALSUKASUKI  SILA JANGAN TERPEDAYA PADA TAJUK ENTRY INI....

21 comments:

Mia Liana said...

cantik.... :) afzal terpikat tak? heheheh....

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

wahhhhh neh nak galmor kan afzal ker..or diri sendiri neh noksss

tunz said...

satu cubaan yang berani...haha

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhh kek mano saya boleh beli majaloh tu kak pah.. nak satu copy hehehe

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhh kek mano saya boleh beli majaloh tu kak pah.. nak satu copy hehehe

afzalsukasuki said...

kahkahkahkah ni ada pape ke kak?hahaha :D

el said...

ketip nye kak..caner wat tu

nurbeena said...

wooo...majalah akak!

kpah k-poh said...

Mia : heeee...kpah nak ngusik budak heeee...

hunnee: nak glamor diri sendiri jer...

tunz: cobaannn..cobaaannn...heee

makdara : majalah xclusif tu...tak de stok dah..hahahaa

afzal : kan dah kata nak memikat...tanya pulak dia...kah..kah..

el : kpah guna applikasi iphone..

MULAN said...

nak jugak...!! nak jugak megezin tu....!!!

diana said...

ni cubaan pertama ke??
ekekekk

intanfirdaus247 said...

mane nak beli magazine tu:P

Alin Marlini said...

glamer gitu..

jemarisuri said...

Mmg kreatif.ni majalah apa? Manalah tau kot2 nk beli. Hehe

jemarisuri said...

Mmg kreatif.majalah apa ni. Manalah tau kot2 nk beli.hehe

kiz said...

baik punya cover girl..huhu

kpah k-poh said...

ada sapa2 nak jadik cover majalah??? heeeee...

puanbee said...

masuk majalah tak ajak kite pun kak pah haha

kpah k-poh said...

BEE nak masuk majalah jgk ke?? heee

Dalila Hamid said...

aik... glamer tu...muka dlm majalah..hhee

EmpayarUtama said...

Kena carik magazine tu tuh hahahah

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.