KLIK

MARI KITA LIHAT SIAPA YANG KENA

waduhhhhh..lama sakan tak 'perkena' ni...Kali ini dengan tak sengaja, seseorang telah membuat kesilapan di shoutbox akak k-poh.Ehhhhh...akak k-poh tahu..yg mana sengaja dan tak sengaja yaaaa....jadi jangan cuba-cuba nak ter..ter..ter..tak sengaja...Heeeee Blogger ni tanya akak k-poh.."APA BAKO KAK" Jadi untuk makluman Blogger berkenaan, akak k-poh memang ler makan makanan berbakar (bako) hari ni..Untuk tengahari ini..akak k-poh dihidangkan dengan AYAM BAKO.....nanti untuk makan malam pulak, ada hidangan IKAN CENCARU BAKO... Amacam?? dah terjawab agaknya soalan Blogger berkenaan tu yaaa.... Jom intai kejap...siapa yang sungguh-sungguh perihatin dengan apa yang akak k-poh bako..!!!!   
 Oh...Blogger CIKGU BADA....rupanya...

7 comments:

Cikgu Bada said...

heee²..typing error pulok..patutnya kabo..huaa²

MULAN said...

ha ah.. kabo atau bako..??

faryzh said...

wohohoho~
typo disitu nampaknya...
nk cpt tuuuu..

kpah k-poh said...

typo...last2 jadi entry...heeee..

Mrs.Yie said...

kita bako jeeeee....kahkahkah

kpah k-poh said...

ye mimi..jom bako..!!!!

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kita bakooo...kita bakoooo..jer

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.