KLIK

JOM BULI BLOGGER BARU

Jom le..kita buli blogger baru..!!! nak tak??..jom laaa...Hadoiii...perasan otai laaa ni...kalau dari segi umur..memanglah otai..tapi dari segi berblogging..lum cukup dewasa lagi dear..!!!..duit nuffnang pun baru lekat celah gigi jer..belum boleh telan lagi...hahaaaa...  Apa yang akak k-poh cakap tadi yaaa...jap..dah lupa laaa...oh yaaa..akak k-poh nak ajak buli blogger baru ni..entry pun tak cukup 10 lagi..kik..kik...cian dia...!!! Nuffnangpun tak letak..lepas ni sapa-sapa yang agak pakar pasal nuffnang ni..silalah bantu gadis ni..alaaaaa..walaupun gadis biasa jer...tapi tolonglah yaaa...BLOGGER MIMI..BLOGGER BEE....please..please...!!!  Tak de lah niat nak buli dear...cuma nak nyakat jer...nak up sikit saham gadis ni..almaklumlah..gadis biasa...apa laaa ada pada gadis biasa ni???..kan biasa-biasa saja...!!! heeee...Acu baca sedikit sedutan dari entry blogger baru ni.. 

"""Yup, aku ni jenis cakap direct. Lately ni aku perasan bila aku terlalu berlembut memang senang je org nak pijak kepala aku. So bila dia call aku lagi, ngadu benda yang sama, aku cakap terus terang yang aku menyampah bila dia cerita pasal bf dia, ngan bf2 dia tu sekali aku menyampah, aku cakap hidup kita ni banyak lagi benda penting nak dibuat, bukan takat pikir pasal cinta je, dan aku bagi satu quote yang aku suka pegang sampai sekarang.

''Buat apa asyik memikirkan lelaki, yang belum tentu pun akan jadi suami?"

Nampak tak?? tak nampak?? ish..ish..akak k-poh macam nak baca abis jer entry-entry blogger gadis biasa ni..tapi di sebabkan akak k-poh ni busy dan buat-buat busy..jadi akak k-poh scroll aje lah sepintas lalu...

Jomlah..meramaikan majlis bertandang ke blog gadis biasa ni..kot ada yang nak berkenalan ke..ber'ngorat' ke.. KLIK SINI

20 comments:

kiz said...

awek ka ni...haha..terjah sekarang juga..kah kah

kpah k-poh Sharifahnor said...

amboi kiz...punyalah bersemangat dia...

blog-tips-kurus said...

salam.
hi kak k-poh.
sekian, itu je. hehe! :-)

afzalsukasuki said...

susah2 je akk backlink saya.terima kasih kak,jasamu dikenang.harap pasni ramaila orang akan datang mengorat saya.kahkahkah

Miss A said...

Ya Allah kak k-poh. terkejut den. baru buat entry tak sampai 10 tau2 dah ada blogger lain tolong promote. uwaaaa terharu2. mekasih banyak2 eh sebab sudi mempromote blog gadis biasa ni. malu la hihik.

p/s : memang tak nak pun letak nuffnang. sebab blog lama dah letak macam xde function pun.xpela aku give up. :p

Amie said...

ramai2 nak pi buli anak dara tu yea... he he hehh jomlah..

puanbee said...

salam kak pah tolong pomot bee sekali harung tu .. harus terjah nanti ...

Puan Kutu said...

haha best nie,.jom mulakan sesi membuli skang!hehe..

Fathiah Hamim said...

hehe baru je singgah sebelum sampai sini tadi

sud@is said...

bermula dengan yg baru...

kpah k-poh Sharifahnor said...

Terima kasih semua...

Pia said...

"amboi3 kakpah ajak buli nampak...jom..jom..kiz dgr pasal awek cepat jer dia..haha.."

gnesop.com said...

jom buli... hahaha (gelak nakal)

syiela said...

mesti ramai yg membuli dia nanti... hehehehe

MulutPayau said...

nak buli ke????? heheheh..

nick dot anis said...

akak taknak buli anis ke??haha

sud@is said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hukkk xbaek tau...

kpah k-poh Sharifahnor said...

buli membuli membawa bahagia...hahhaaa

Yumida said...

blh tahan ar akak ni berblog..kira otai gak ler...ske bc ayat2 akak..support akak kpah k-poh! yeah!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.