KLIK

BALAS DENDAM..JOM BUANG SEMANGAT RENDANG !!

Huh..tajuk entry tak boleh blah..?????..errrrrr...apa ke benda tu?? selalu jugak akak k-poh baca perkataan "tak boleh blah"...apa agaknya maksud perkataan tu yaaa...??? Rasa macam tak kena jer...ye lah...tak paham pun ada juga..memang tak sesuai sangat ler dgn baya2 akak k-poh ni yaaa...ok..stop melalut..!!!Akak k-poh nak balas dendam pasal apa yaaa... Hahahaaa...akak k-poh ni balas dendam dengan erobic/dance class..almaklumlah..dah 2 bulan tinggalkan kelas tu...sakit pinggang dan tumit ni akibat bertungkus-lumus menyiapkan tempahan beskut raya...Ni baru saja balik dari kelas...ada bau "achem" tak?...heeee... Kalau nak berurut...tak boleh...tak boleh...akak k-poh ni geli geleman...teringat pulak masa dalam pantang dulu...makcik yg tukang urut tu..urut tak sampai 10 minit..pastu duk gelak sakan..sebab akak k-poh geli satu badan...heeee...Dia tanya.."tepak mano mu tok geli gak?" (tempat mana yg kamu tak geli?)..."akak k-poh jawab : "bawoh tiyok!" (bawah ketiak!)..hik..hik..hik...  Jomlah..akak k-poh mengajak anda untuk sama-sama bersenam..sihatkan badan (bukan kuruskan badan yaaaa...)Buang segala toksin dalam badan...lemak..minyak..rempah..nyahkan segera...waduh...!!!!  Tak perlu ke tempat mahal...tak perlu pakaian mahal..tak perlu..tak perlu..Apa yang penting..kerjasama. di mana ada kemahuan..di situ ada jalan..  Akhir kata: sudah-sudah ler makan rendang..!!!!

15 comments:

stellaizz said...

jom jom bersenam..asyik menternak lemak ye reraya nie heheheh

MaMa AiNi said...

salam aidil fitri dr mama..mama dah semakin obes !!..hu2x..tapi kan, rendang tu kegemaran mama..camne tak stop makannya?..he2x..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

selamat hari raya maaf zahir batin kak... sekarang mase untuk menghapuskan segala lemak2 jahannam tu kn... hehehe

nyanyisunyi said...

akak tk yah g senamrobik buat poco2 atau yg sewaktu dgn nya sbb tiap hari naik tangga turun tangga rumah dn opis...smbil lari2 anak dan lompat2 kijang lagi hehehe

kpah k-poh said...

nyanyisunyi : sorang2 tak best..nak berkawan2....heee...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Kak pahhhhhhhhhhhh selamat hari raya maaf zahir batin... jom jom poco poco nak hehehehe

nick dot anis said...

i just skipping kat rumah every morning. kalau nak berjogging tu agak malas nak kuar ke taman. lagipun skipping ni ada banyak kebaikan..try la:-)

ziana said...

Kak, rendang tak..tapi samperit..camno ni banyak gula??

juanita said...

eheheh..hati2 kan, jangan sampai terseliuhhh

puanbee said...

kak bukan main lagi aerobik ye

Zaitun said...

Kat fridge kak Zai masih ada rendang lebihan raya tempohari tak tahu bila nak habiskan.

Mia Liana said...

lah... bawah ketiak dan tapak kaki la yang paling geli .... heeheheheh

MulutPayau said...

Nak kumpul lemak bnyak2......

ajumohit said...

Saya sambung puasa kak konon nk maintain la, buke tu Tak hengat Dunia dah, mmg tak bleh blah > saya pon tatau cmne nk guna ayat ni hihihi

tonaH iS herE said...

ni edisi buang lemak di badan la ye kak~

mmg bus pown lgpown da semnggu lebey dok mengadap makanan je kite nih~

pose nam terus la kak~ terbaekk~

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.