KLIK

HARI INI


Terima Kasih ALLAH atas segala kurniaan MU, Terima kasih ALLAH atas segalanya.Aku bertuah menjadi hamba MU.





Terima kasih MAK kerana melahirkan ku.

Terima kasih SUAMI kerana bersabar dengan karenah ku dan terus menyayangi ku.

Terima kasih ANAK-ANAK kerana memberi yang terbaik untuk ku.

Terima kasih ADIK-BERADIK kerana mengambil berat tentang ku.

Terima kasih RAKAN BLOGGER kerana klik NUFF untuk ku.!!!!!!!!

Akak k-poh SAYANG ANDA SEMUA.

MAAF jika ada yang tercalar hati dan tersinggung perasaan...!!!!

DOA KAN YANG TERBAIK ....!!!

INSHAALLAH

15 comments:

Pia said...

"kak pahhhhhhh,hepi b'day..yg ke berapa yer...hehhe..takpa kak,umuq tu angka jer...semoga kak pah bertambah sihat,hidup gembira dan ceria....di samping cik abang dan anak2 akk yg cun2 tu..."

kpah k-poh said...

Terima kasih Pia...

Kak Imun said...

Salam kak pah. Selamat Hari Lahir ya, semoga keceriaan dan kesihatan akan sentiasa menemani kak pah sekeluarga.....:D

mr.curly said...

hepi besday lg sekali lalinggg..mlm ni kite seleberet cecame ye kt terusan suezzzz..hikhik

kpah k-poh said...

terima kasih curly...jauhnya terusan suezzz tu..heee

misza said...

Selamat Ulang Tarikh Lahir. bertambah umur pada angka. berkurang umur pada angka dihadapan. semoga terus success...HB2U.

kpah k-poh said...

terima kasih misza...

stellaizz said...

kak..happy besday...moga sehat2 selalu..moga cepat sembuh...moga dimurahkan rezeki....moga dipanjangkan umur.....


allah selamat kan kamu....
allah selamat kan kamu....
allah selamat kan k-pah k-poh
allah selamatkan kamu.....

.: iEyLa :. said...

kakak!!! selamat hari lahir...
moga kakak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki..
dan juga moga kebahagiaan sentiase milik kakak...
muahh2.. ;)

el said...

hepi besday kpah
smoga pjg umo dimurahkan rezeki bahagia bersama org2 tersayang..hepi2 sllu ceria2 sllu dan terbaek tuk kamooo


so nak selak kt mn rini...

selakbrate lah yang woiiii..hehehe

p[A]n[A]d[O]L said...

selamat ulang tahun kak pah.. :)

Acik Erna said...

Selamat hari ulang tahun kelahiran'semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan dirahmati yang esa.
satu yang acik heran jugak..macam mana boleh jadi macam tu..n3 kita tak tulis tapi dipublish..risau jugak acik yang tak berapa pandai IT ni..

Scarlett O'Hara said...

Selamat Hari Lahir sekali lagi Kak Pah!

Norgadis Labuan said...

Happy birthday 2 U
Happy birthday 2 U
Happy birthday 2 U kpah...
Happy birthday 2 U

afzalsukasuki said...

selamat hari lahir kak :) semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, berbahagia di samping family tersayang :) teruskan berblogging ye :)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.