KLIK

INI BUDAK ( ? ) NAMA AFZAL

Nak memperkenalkan si AFZAL ni..rasa macam kerja sia-sia jer..sebab ramai yg dah kenal dia..


Akak k-poh pun nak tayang lukisan jugak...( hadiah dari rakan blogger) ADA APA-APA YANG ANDA NAK BGTAHU PASAL AFZAL NI?


13 comments:

Mrs.Yie said...

bertuahnya kapah..saya ni suruh dia lukis dia buat dek jek..x pe laaaaa....... :(

mokcik-ann said...

nak afzal lukis kan jgak.. huhu

stellaizz said...

cantekkkkkk....

DianaAzis said...

sangat cumil.. :)

Yumida said...

kreatifnyer...lukis betol ker kak pah? or edit jer?

Warna Warni Kehidupan said...

huu nak jugak nak jugak

MULAN said...

waahhh.. cantik tu... model #2 & jugak hasil nya..

mr.curly said...

alaaa..den lg suko tgk muko laling yg sbenor..nmpak mude 20thn..pe rahsie??..hikhik

kpah k-poh said...

terima kasih semua...Curly...kalau tgk yg sebenar..mesti terkejut...heee..

Scarlett O'Hara said...

Susah nak ingat nama penuh Afzal ni.

IntaNBerliaN said...

cantik la.. :-)

btw, sy yg mkn vco ni rasa macam biasa je, mcm xda prubahan tp abah saya yang jarang2 jumpa saya kata nampak makin kecik..

arap2 betoila.. ohya, kpah dulu mmg mkn vco 2x shari tanpa pernah ada tertinggal ke? mksud sy samada minum skali shari or xminum lgsung dlm shari tu..

kpah minum guna sudu besar ke kecik ek?

afzalsukasuki said...

apo plak den?ala den mano ghoti melukih..kahkahkahkahakkagep *tetiba tertelan sudu

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.