KLIK

BILA SEMUA TERBENGKALAI

SALAM SAYANG SEMUA : Mula-mula akak k-poh nak story sikit pasal header yang baru ni..nampak berseri kan? Nampak seolah-olah ada sinar kejayaan dan kecemerlangan...ye idak?? Header rekaan AMIRUL BUDIMAN, anak bujang  akak k-poh ni...Mula-mula tu, akak k-poh duk perati jer dia duk belek-belek tutorial pasal rekaan header..Jadi akak k-poh suruh dia buatkan header untuk blog ni. Tak sangka pulak, hasilnya sungguh mengagumkan akak k-poh..ye lah..sebagai beginner..kira ok dah ni..kan..
DAN BERKAITAN DENGAN TAJUK ENTRY DI ATAS, seperti yang anda tahu, akak k-poh mengalami masalah 'cerry berry' (cirit-birit daaaa)..sehingga segala tugasan yang biasa akak k-poh lakukan, semuanya terbengkalai.  Blog-blog akak k-poh tak dapat nak update, jejak rakan-rakan blogger yang dari kotak komen dan juga dari shoutbox..semuanya tak dapat akak k-poh nak layan.Jadi akak k-poh harap, anda rakan blogger tidak akan jemu untuk datang berkunjung,..yaaaa..nantikan kunjungan akak k-poh ke blog kalian..InshaAllah.
p/s : semasa bersiaran pun..sempat lagi 'berlakon' konon ada panggilan masuk...padahal akak k-poh nak masuk tandas..heee..Shhhhhh...rahsia ni...tau !!!!

6 comments:

Kayun said...

nmpk bagai ada nur kat atas kpah. heee. oh, semoga kpah kembali sihat ye. :)

kizmyself said...

nak satu header leh..hehe.. dah sihat lom ni?

FatinFirdaus said...

semoga cpt siht ye.. :)

Encik Bell said...

awat kak pah? silap makan ka?... mmg tensen wo klu sakit perut... hehehe

♥ ieRa ♥ said...

wah..lawa lah ni utk beginner..smoga cepat sembuh kak pah

Mia Liana said...

cantiknya kak pah.... macam pari-pari di atas kayangan...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.