KLIK

JOM BERSIARAN... 8.30 PAGI - 10 PAGI

KLIK PIC DI SEDEBAR UTK CHAT DGN GENG GOMO

6 comments:

gedek! said...

gomo fm?

baru ke ni?

kpah k-poh said...

gomofm dah setahun en.gedek...radio online ni..

Puan Kutu said...

wah dah setahun rupanya,sy baru2 nie je br dengar.hehe.tp kt opis ada gangguan sikit,radio pun opismate bukak,sy plak takde headphone..

sok keje pg lg.Insyallah sokdengar suara merdu kakpah...:)

Mrs.Yie said...

kakpah...nak jadi deejayyyyy..saya tension dgn sckk ni uwwaaaaaa nak lepas tension jadi dj la..hukhuk

Mrs.Yie said...

dah dua haRi nangis gara2 sckk ni kapah..agaknya kalau saya publish kat blog,tentu org akan marah saya sebab sckk dah jadi sedihhhhhh...uwwaaaaa..adalah lebih baik kalau saya simpan dulu dalam pendrive dari bab 23 sampai 30..sabar ye kapah..hikhik

cik panadol said...

tak penah lg dgr sore kak pah....nk dgr tp lagu2 dlm gomo ni bukan taste sy la kak pah....kasi rock sikit seround! hehehe

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.