KLIK

HARI AHAD HARI ISTERI REHAT

SALAM SAYANG SEMUA : Hari ni hari ahad, sepatutnya hari 'isteri rehat' tapi ngapa ntah mengada-ngada nak ber dj pulak. Lagu-lagu yang di susun untuk esok, dah pasang hari ni... aduhhh... malasnya nak susun lagu lain..!!!! Akak k-poh nampak beberapa orang blogger yang dah berjinak-jinak masuk ke chatbox gomo, terima kasih kerana memberi sokongan anda. Sebenarnya, akak k-poh tadi tu, standby untuk dj mrs yie.. ye lah..beri sokongan kepada dia sebab masih baru dalam tugasan ini.Alhamdulillah, walaupun ada sekali dua masalah internet, tapi tidak melemahkan semangat mrs yie untuk terus bertugas. Kepada anda di luar sana, sesekali dengarlah gomofm di blog akak k-poh ni, atau pun dapatkan wijet gomofm untuk diletakkan di blog anda sendiri. ( ataupun buat blog khas utk chatbox gomo dan wijet radio gomo agar tak ganggu blog utama..)   WIJET GOMOFM DI SINI.

8 comments:

Mrs.Yie said...

ekekeke kak pahhhh..thanks ye bagi sokongan..esok pulak jgn lupa bagi sokongan terus pada saya..hahaha

YaYaNsMuM said...

(^_^), Rajin Kak Pah nie..

kpah k-poh said...

mimi.. kpah akan sentiasa beri sokongan pada mimi...

kpah k-poh said...

Yaya : tak de lah rajin nya dik... heee

Puan Kutu said...

bgun pagi terus ketung2 kt dapur pastu ptg nie keje,takdenya nak rehat kakpah..tak kira hari.kehkeh..

eh pagi td ekk kakpah dj?sok Insyaallah nak dengar k.mimi..:)

kpah k-poh said...

pn Kutu : pagi tadi kpah dj... lepas mimi...

FYA PELANG! said...

hihi. da letak kat :
http://feeyapelangi.blogspot.com/

hope sudi jelajah :P

Model Busana Muslim Murah said...

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.