KLIK

REBUT PELUANG DAPATKAN NOVEL "DIA YANG AKU PILIH" SECARA PERCUMA!

Anda ingat novelis "SAYANG CIKGU KETAT-KETAT"? Rafinamimi.com? Haaaa...ada kejutan dari novelis ini. Beliau dengan bermurah hati,akan memberikan novel ke-dua beliau berjudul "DIA YANG AKU PILIH" secara PERCUMA...sebut sekali lagi...PERCUMA!!!!!
Ya..betulllll....
Nak tahu bagaimana caranya anda boleh merebut peluang ini? Jom baca banner ini dahulu:





Amacam? Mudahkan?...mudah nyerrrrr!!!!!!!
Hanya dengar GOMOFM,waktu SEGMEN SELAMAT PAGI SAYANG bersama DJ KAK PAH comey...errrr....kihkihkih.... Itu saja..hanya dengar!!!!!!
Soalan pertama akan di berikan bermula pada tarikh 2/9/2013. Soalan yang akan diberikan TIDAK AKAN ADA KENA MENGENA dengan novel tersebut. Jadi jangan bimbang...amat mudah untuk MENANG!!!!!
Setiap dua minggu,SATU soalan akan diberikan untuk memenangi SATU naskhah novel. SATU SOALAN SATU NOVEL. Bermakna, satu bulan akan ada dua peluang untuk anda cuba dapatkan novel tersebut.
Tarikh-tarikh bila kpah akan berikan soalan,akan kpah berikan dari masa ke semasa. Jadi,sama-samalah kita mendengar segmen kpah SELAMAT PAGI SAYANG!.
P/s: SOALAN MESTILAH DI JAWAB DI KOTAK MINTA LAGU...SUPAYA SENANG NAK PRINT SCREEN SEBAGAI BUKTI MEREKA YANG TERPANTAS MENJAWAB.
PEMENANG HANYA BOLEH MENANG SEKALI SAHAJA.
TIDAK ADA HALANGAN KEPADA SESIAPA SAHAJA UNTUK MENANG!!!! SEMUA ORANG BOLEH MENANG!!!!!
APA LAGI...TUNGGU KPAH DI GOMOFM 8.30-10.30 PAGI. ISNIN-JUMAAT.
- Posted using BlogPress from my iPad

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.