KLIK

Segmen Entry Terbaik

 Buat satu entry bertajuk "segmen entry terbaik"

 "Tempek benner pic emoticon menyengeh nih"
penaja: Suara Bawah Tanah
 Maka bermulalah episod yang tidak disangka-sangka...malah memang tidak disangka langsung...sungguh !!!!! memang tak sangka....tapi..kan...siapa yang sangka...??? betul tak????
   
Kedatangan seorang pemuda gagah..kacak..bergaya.. menaiki kuda putih
hitam..membawa perkhabaran..Ohhh..silakanlah..wahai pendekar..apa gerangan tuan pendekar berkuda datang menjenguk hamba di sini?? teruja lahpulak berhamba2 nih..heee ...adakah tuan membawa perutusan kepada hamba???..

Maka tuan pendekar..tanpa berlengah-lengah lagi terus membebelkan syarat-syarat yg perlu hamba patuhi:

Adapun tuan pendekar telah memilih entry hamba yang paling terbaru sebagai entry terbaik...INI HAH..sonang banyak budak ni..maleh dio nak cari entry den yg baeekk punyo..

pilih satu entry sendiri yg dirasakan terbaik
 
Bukan hamba nak derhaka dan bersikap kasar dgn tuan pendekar yg hamba hormati..hamba dengan konfidennya memilih entry YG NI..sebagai entry hamba yg terbaik!!!!
 
 huraian ringkas pasal entry yg dipilih...yaaa..serba ringkas..kalau nak panjang2..itu lu pikir lah sendiri...
   
hamba rasa betapa pentingnya anak2 di ajar mengenai makna disebalik istilah yg digunakan.Jangan malu untuk menerangkan dgn sebaik mungkin.
Jika tidak..anak2 akan silap tafsir dan membuat tafsiran sendiri tanpa sedar.


Pesanan terakhir dari tuan pendekar sebelum beliau berlalu: [dio pun bawak pesanan dari tuan penaja jugak]

tuan pendekar mintak hamba memperpanjang-panjangkan segmen ini..kerana menurut tuan pendekar..hanya hamba saja yg layak menjalankan tugas berat ini...sebab hamba ni kan... K-POH..!!!!
 
maka dengan bergegasnya hambapun menuju arah gemas...
Pemuda yg kacak bergaya yg berjaya menambat hati hamba..selain dari pendekar tadi:
 
KIZ
 
Meneruskan langkah.. hamba terus ke Kuala Lumpur..menemui pemuda yg juga telah berjaya membuatkan hamba tertinjau2 di shoutbox dia..kacak bergaya?? boleyyyy laaaaa...hahahaaa..

SURATAN KEBETOLAN

Ingat dah selesai ker??? lum lagi...kena link entry dulu..

maka hamba pun meneruskan perjalanan mencari kediaman tuan penaja yg penuh dgn lalat hijau oppssttt..belalang hijau..

p/s: adapun idea yg di atas itu K-POH yg punya dan bukan ahmad albab yg punya..jgn ngada-ngada nak ngaku!!!!!

3 comments:

Pendekar Berkuda said...

hehehe...kak pah...tergelak baca ni kak pah... tengah layan blues tadi...tetiba kak pah jemput baca ini pulak..terus tergelak.. haha...

pendekar kacak bergaya ke kak pah? (merah pipi dah ni... huhu...)

..apa-apapun memang pendekar rasa entry kak pah yang pendekar pilih tu terbaik lah ha..pendekar sendiri pun tersentuh hati baca... :(

Belalang Hijau said...

x sangka betul kawan2 pendekar semuanya pandai berkata-kata...hahaha

terima kasih sebab kasi support!

JZ Business World said...

wahh.. dah sampai ke kediaman belalang hijau ye.. entry yang menarik :)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.