KLIK

mama niii..gangguan seksual lah..!!! aiiikkk...

yg sebenarnya..mende ni lah yg aku nak buat entry pagi ni..tapi dek krn xcited sgt nak ngira duit si Omurice tu..maka tertangguh ler kejap..Tapi nak kena tulih jugak ni..takut lupa...dak aihhh...sbb jap lagi aku nak pi kedai..heee...


Alkisahnya..bermula begini:
Sedang syok nengok citer korea..terlupa lak nak pakai spek..mana ada rabun??? tak de..tak de...saja jer..nak bg jelas sikit nengok muka hero encem tuuu...!!!
Dengan malas dan amat malasnya..aku bangkit utk mengambil spek aku tu..yg betul2 di letakkan di depan TV..[ masa tu belum iklan lagi..so..terganggu sikit lah pandangan mata anak dara kecik aku tu..]

Tetiba..timbullah dialog yg tak sesuai dek zaman..

"mama ni..lindunglah..gangguan seksual betul!!!.."

hah??? seksi meksi ke aku ni..hingga menimbulkan gangguan seksual di mata anak ku?? 

"dik..tau ke apa tu gangguan seksual??"

"tak.." sambil mengeleng2kan kepala.{perbincangan terhenti sebentar..menunggu iklan sekali lagi}

time iklan ni:
"adik..mama nak terangkan pasal gangguan seksual..ok.."

"adapun gangguan seksual itu ialah apabila seseorang menyentuh..bep..tut..bla..bla..tut..bep..ataupun kita rasa tak senang hati bila org tu melakukan sesuatu yg menghairahkan..seperti..bep..tut..tut..bla..bla..tut.."

"ooooo..ok.."

"jadi..yg mama tadi tu bukan di panggil gangguan seksual tau.."

Tetiba adalak suara garau menyampuk.." gangguan jugak tu..tapi gangguan pandangan..!!!"

[aku tau ler yg aku ni besau...hmmmm..sampai hati..!!!]


6 comments:

omurice said...

kelakar la...hehe...mencuit hati..

Myra Jay said...

Itu la budak2 skrg Sis, diorg mendengar dari org yg bercakap las2 diorg terikut, mujur Sis cpt menegur..

umizul said...

mmg kelakar le...

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

haha.. klakar la acik..

Belalang Hijau said...

budak2 mmg senang terikut dgn apa yg dia lihat atau dengar.adela tue dia kutip mana2 ayat tue...mmg patut d tegur dan terangkan balik ape yg dia x tau...

hee

Pendekar Berkuda said...

hehehe...memang kelakar la hujung tu kak pah... tak tahan nak gelak lagi kat sini..haha...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.