KLIK

SELAMAT HARI LAHIR : BLOGGER NORGADIS

Belum terlewat lagi untuk akak -poh dan bloggers semua untuk mengucapkan selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran kepada blogger aktif ini..Norgadis. Semuga dikurniakan oleh Allah segala yang terbaik sahaja.Jom..ikut akak k-poh wish Norgadis yaaaa...Nyanyi jap..""Happy Birthday to you..la..la..la.."" ( nak kek!!!!)..Ehhh..tunggu apa lagi..jom akak k-poh bawa anda ke destinasi ini..jauh ooooo...Labuan sana....http://norgadis.blogspot.com/.

8 comments:

cik nurussalwa said...

happy birthday jugak kak norgadis :)

Mia Liana said...

wahhhh... dapat kek, nak jugak...

Norgadis Labuan said...

Salam dan terima kasih kpah-poh.
Terharu sangat tengok entri ini huhuhu... nangis tua aku...
Moga kpah-poh akan sentiasa dberkati Allah.

Cik nurussalwa dan Mia Liana terima kasih juga buat kalian.

Rainbow said...

hepi besday norgadis .... :)

Pendekar Berkuda said...

happy birthday norgadis...

kat sini je dah la ya... jauh sangat nak pergi sana...

mrs.sabri said...

hepy besday norgadis :)

ct wawa said...

selamat hari ulang tahun Norgadis..yg ke berapa tu??

Belalang Hijau said...

arini ke besday norgadis?

jap nak ke blog dia buat ucapan rasmi ^_^

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.