KLIK

Novel Ramlee Awang Murshid

masih belum cukup lagi ni...









tanda tangan penulis.

p/s: anda ada bakat untuk jadi penulis?... kembangkan bakat anda..kalau tak sekarang..bila lagi?..contohilah Blogger Mimi tahap sratos , Blogger Izzysabki..
dan Blogger Norgadis Labuan. (sekadar menyebut beberapa nama)

15 comments:

MulutPayau said...

Saya pun minat jugak RAM...novel2nya mmng BEST SANGAT..!!!!!!!!!

Miss A said...

samelah.. minat gak.. tombiruo series, bagaikan puteri series, mikail, hatiku di harajuku, 9 nyawa, rayyan fantasi, semua dh baca.. tp xde signature author la.. huhu

sirap merah said...

haha.. akak oii.. org pun ska novel2 RAM. kadang2 kne gune akal tahap tinggi nak faham.. bru besh!

suri solehah said...

kawan2 kat tempat kerja selalu duk cerita pasal novel2 ramli ni..tapi saya agak tak berkesempatan nak mencarinya huhu

Lina_Lin said...

1 lg ader kat umah sewa nieh mama hehe

kpah k-poh said...

bagus2..semua minat RAM..

Koding said...

Kita sama... peminat no. 1, RAM..

Puan Kutu said...

ini betul2 peminat setia.hehe..sy minat juga menulis tp belum ada keberanian..:)

Obat Sakit 2011 said...

aku tidak ada bakat menjadi penulis hehe

zul permatang badak said...

Ambo pun minat jugok,tapi malah nok baco,kalu baco mesti ngantuk....lagi pun saing2 duk ganggu, ajok gi bebual kedai kopi......haa....haa..

Yumida said...

sy suka bc citer ungu karmila...terbaek la penulis tu! imaginasi yg tggi...hebat la akak ade sume koleksi novel die..

kpah k-poh said...

kpah teringin nak beli semua karya RAM ni..

meaw said...

lama gila kot tak baca novel,ahaks!

Mustaffa Khairul Azzam said...

hehe..sy dlm perancangan utk wat 1 seminar ngan RAM nie.. jom daftar... :)

cikmin said...

Salam k.poh...hihihi..lama tak berkomen kat sini...ye betul tu belum cukup...hubby cikmin lengkap RAM koleksi..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.