KLIK

PEREMPUAN MEMANG DEGIL

Tak perlu nak berdolak dalik lagi dear..tak perlu nak buktikan apa-apa..tak perlu nak menegakkan benang yang basah..!! Orang perempuan ni memang dilahirkan..degil..!!..tau tak...d..e..g..i..l..degil !!!!  Tak percaya?..ramai orang perempuan yang tak setuju le bila akak k-poh kata kamu..kamu..kamu yang perempuan ni..semuanya degil-degil belaka..( aa ahhh.termasuklah dgn akak k-poh sekali..degil..!!!) Baca sini..cuba ngaku pada akak k-poh..yg kaum perempuan memang degil..aaaa...   Situasi satu:(perempuan)a: kau tau tak beranak ni sakit..b: tau..a: berapa kali kau dah beranak?b: tiga kali DAH TAHU SAKIT..TAPI  BERANAK BANYAK KALI JUGAK..!!! DEGIL BETUL LAAAAA PEREMPUAN NI..  nampak tak...degil tu...   Situasi dua:(lelaki) c:.kau tau tak bersunat tu sakit..d: tau..c: berapa kali kau bersunat?d: sekali jer..TENGOK..ORANG LELAKI..DAH TAU SAKIT..TAK BERANI NAK SUNAT BANYAK KALI..SUNAT SEKALI TUUU AJEEEE...!!!!  nampak tak..lelaki memang tak degil...  p/s : ada yg tak mau ngaku dia degil?? 
 

7 comments:

Puan Kutu said...

haha semua pompuanj degil kot klu mengikut situasi yg tersebut diatas.

bella luna said...

haha,perempuan mmg degil,.ske entry nie;)

Isteri Encek Bard said...

hahhaha kak pah wat lawak...

Azmi Khan said...

perempuan degil ke @ dipaksa tuk berdegil....
haha.....

lelaki klu sunat 2 kali jadi pe?
haha.....

kiz said...

kalau dua kali sunat..mcm mana nak jadikan perempuan 3 kali beranak...hahaha

afzalsukasuki said...

kahkahkah terbaik bro kiz!!haha.kaua sunat banyak kali tumbuh balik takpe la kan?kan?kahkahkah

kpah k-poh said...

hamboi kiz....hahahaaaa...pasal apa?? takut jadi pendek ke?? Astagfrullahhalazim...kuss semangat..!!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.