KLIK

MARI KITA LIHAT SIAPA YG KENA..!!!


Blogger AZMI KHAN yang menggunakan ayat sama jer di mana-mana shout yg dia pegi.Perasan tak? Blogger ni malas ke apa?? banyak sungguh masa lapang dia..!!! apa kata kita ganggu dia..agar dia tak guna ayat "mengisi masa lapang di sini"..nak tak??..alaaa..jom aaaaa...Kacau dia..sampai dia tak de masa lapang lagi..hahaaaa...Sebenarnya..ini stail blogger AZMI KHAN untuk membina imej..
"ehhh..jom lah..lepak kat blog dia..dia kan banyak masa lapang..mesti dia layan punya..wokeh..!!!







Blogger darl90 ni.. typo ler..hahaaa..akak k-poh sangat suka mengambil kesempatan dengan org yg silap2 eja ni..ramai yg dah kena..tapi jgn sengaja buat silap tau..akak k-poh tahu...hmmmmm....
Abaikan ler ayat yg kat atas tu...heee..akak k-poh perasan jer lebih..!!! Apa lagi nak buat tu?? tak kan nengok aje..asyik-asyik akak k-poh jer nak ajak..Jom jenguk dua-dua blog ni..

Jom laaaaaa.....

10 comments:

Green Apple said...

ok la tuuuu...

kpah k-poh said...

suka menyakat...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hehehe jom terjahh

Mia Liana said...

sakat.. jangan tak sakat... heheheh....serbuuuu

Puan Kutu said...

hahaha kakpah nie lawak!

Azmi Khan said...

TQ sbb dah promote blog sy....
sy mmg byk masa terluang sbb blum koje lg....
lg seminggu dua tak berape nak lapang dah sbb akan mula bekerja.....

afzalsukasuki said...

tgk tu kak..betapa panjang penerangan bro azmi.heh bro azmi ni skema kak,jangan la aniaya dia..sy rasa mcm nak nangis tau!huhuhuhu~

Miss A said...

haha kakpah ni suke sebut nama2 blogger dlm entry dia.. bagus la tu tlg promote hehe

Scarlett O'Hara said...

Ada sorang lagi kak pah, tiap2 hari dah berbulan2 dia tulis, ding dong.Tak faham den.

kpah k-poh said...

SCARR: YG DING DONG TU KPAH TAU..ADA JUGAK KPAH TANYA..DIA KATA STAIL DIA..HMMM

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.