KLIK

kawan lama

Masa tu aku tengah layan fbook. Ternampak pulak lah sorang nie..macam kenal jer..Tapi aku memang yakin betul...tak salah. So, aku pun add friends dan hantar mesej.

 NORIS ARIZAN..kiranya best friend aku masa aku mula2 masuk sekolah kat King George V,Seremban. Banyak kisah aku dan si noris ni.

Bila melihat dia, kenangan masa sekolah dulu mengimbau kembali.Ya lah, zaman anak remaja!!!! Nantilah,akan aku ceritakan sedikit demi sedikit, al-maklumlah otak dah beku..nak bukak arkib dua puluh tahun dulu..fuhh..kena perah otak nih..

Gambar ni aku rakamkan masa aku pergi melawat noris dikedainya. Jual bahulu dan kuih bakar frozen.Nampak dah berjaya si noris ni..aku jugaklah yg duk di takok lama...





No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.