KLIK

adik dan anak sedara

dillah dan qihah...yg muka bujur cam aku tu adik aku yg nombor..jap aaaaa..nak kira dulu..satu..dua..tiga..empat..oohhh..yg no lapan..second bongsu. Manja amat dgn mak aku niii. Tapi dgn anak2 murid dia..garang oooo cikgu niii.Setakat ni belum ada jodoh lagi..tapi dah ada buah hati dah...hari tu...ye lah...hari yg aku tak ingat dah bila tuuuu...ada laaa dia bawak balik 'kawan lelaki' dia..nak kenal kan dgn mak. Emmm..lulus laa tu...Hubungan dia dgn aku..kurang mesra sikit..tak tau kenapa....kami jarang dpt berbual sama jika dibandingkan antara aku dgn adik beradik yg lain....

Yg qihah tu..anak sedara aku..anak sulung adik aku. Orait la budak ni..pandai....kuat baca buku..skrg belajar di sekolah asrama penuh. Muka dia..sebiji macam muka adik aku tu. Mereka dua ni..mmg rapat sbb mrk duduk satu rumah.

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.