KLIK

manja sikucing tu dah balik pun

dua hari menghilangkan diri..semua cemas..anak2 aku semua tertanya2..mcm mana manja yg cacat tu..[kategori Binatang Kurang Upaya]..boleh menghilangkan diri??? entah..kalau lah aku tahu jawapannya senang ler aku nak xplain..kan..


aku pun cemas jugak..tapi buat2 tak kisah ler..tapi air mata aku dah selambak keluar..terpikir..mcm mana manja nak makan..tidur dia kat mana?? ditambah pulak dgn hari hujan...ohhhh..mengcengkam kalbu betul.


semalam...demi terpandang jer manja yg mengensot2 dijalan raya..depan rumah aku tu...maka bersegeralah aku menerkam ke arah manja. bukan apa..dah ler baru balik..takut pulak digelek oleh tayar kereta....


alahai..kekotoran yg dibawa..bau yg menghamiskan hidung..aku pun letak manja dlm sangkar kucing. Biar dia makan dulu..rehat secukupnya..lepas tu baru aku 'proses' dia cukup2..


mandi minyak ler besuk..manja oiiii....



No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.