KLIK

kuey teow sup???

lebih kurang cam ni lah..

Abang kata nak makan kuey teow sup..emmm..ok...tunggu jer lah..nanti abang keluar beli. Tunggu punya tunggu..abang kata nanti abis Buletin Utama dulu.
Jam dah menunjukkan pukul 8.30..aku tak kisah sbb masih kenyang makan maggie tom yam petang tadi. Mee segera..yg paling aku tak suka makan..tapi disebabkan cuaca dingin..aku rasa cam nak demam..soo..aku bantai jer lah..abis jgk sebungkus!!
Golek kiri..golek kanan..entah macam mana aku terlena sekejap. Nampak abang tak bergerak2 lagi..eh..jadi ke nak beli nie??
Kejap..kejap..gerai tutup pukul 11 malam..emmm..ok..lah..
Sedar tak sedar dah pukul 10 malam!!! Abang dah melingkar depan tv..ish..
abang nak makan ke tak nie??
Emmm..YANG..masak kan abang meggie tom yam..heeee...abang malas nak keluar ler..!!!
Ngarut betul hubby aku ni...

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.