KLIK

nak tukar header ke tidak ni???

serba salah di buatnya..nak tukar ke tidak header ni??? dah ler aku bertungkus lumus nak menyiapkan header untuk 3 biji  buah blog aku ni..tak pasal2..si dia komplen pulak..

"tak elok ler gambar abang tu.." kata suami aku tu..Mungkin ler dia tak selesa sbb gambarnya jadi besar sangat.!!!

tapi....

aku suka gambar2 yg aku letak tu..cam mana nii..nak ikut..tak ikut..nak tukar ke..tidak ni..??

masalahnya..kalau tukar..aku nak buh pic apa?? tak de ler aku reti nak buh cam blog org lain...

tukar buh pic bunga?? kartun?? 

alamak..pala poning dah niiii...kalau tak tukar..jatuh derhaka ker???

ish..ish..ish...

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.