KLIK

Entry ini bertajuk : Errrrrrrrrrr..


Tiada kaitan dengan yang dah kawen atau yang belum kawen..!!!!! jom kenal kiz...

14 comments:

Yaya said...

pulak. cmni pun ader ker.. hehe

kpah k-poh said...

Yaya : kalau dah k-poh tu...mmg cam ni lah jadinya...

senyumSOYA said...

heheh...klakar..
pendekar2~

Cekodok said...

ngee... majuk plak dia mama pah oii....

kpah k-poh said...

Cekodok : sapa yg merajuk??? heee..

Piasara said...

"kak pah..sapa lagi yg majuk..kiz la..bunyi mcm majuk ler tu.."

kpah k-poh said...

Pia : itu lah pasal kena cakap...errrrr...

Belalang Hijau said...

jgn usik kak pah...

kang pendekar bersilat baru tau...

hahaha

papabear said...

errr pendekar? kawen? errrr... isk isk..

kpah k-poh said...

Belalang: pendekar bersilat guna SEO...heee..

kpah k-poh said...

Papabear: tak de kena mengena dgn yg belum kawen atau yg dah berkawen..hua..hua..hua..

solo molo said...

err.....

http://solomolo.blogspot.com/2011/03/gempa-bumi-di-jepun.html

kiz said...

kenapa lak tetiba den ado berlakon dalam ini filem?

kpah k-poh said...

Kiz : watak utama tu....heee..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.