KLIK

Ilmu Hisab,Ilmu alam,Ilmu Kesihatan,Tawarikh,Tatarakyat

Sebelum mata akak k-poh nak membuta...dan ahmad albab pun dah dilamun mimpi...akak k-poh tiba2 teringat pulak ler zaman2 akak k-poh sekolah dulu.Ni semua gara2 kawan sekolah akak k-poh yg post kan gambar masa sekolah rendah dulu di fesbuk.Walaupun anakdara kecik akak k-poh tu tergelak terguling mcm puntianak pun...akak k-poh masih suka zaman tu.banyak kenangan manis terlebih gula dan kenangan masam yg kurang asam..!!! pada yg sezaman dgn akak k-poh, pasti ada kenangan yg seperti ini juga.Awas yaaaa..akak k-poh bukan sezaman dgn Portugis atau Belanda atau Jepun yaaa...Akak k-poh sezaman dengan Ziana Zain..!!!! heee !!! ""apa dulu, apa sekarang?" andapun ada kenangan macam akak k-poh?? ce citer...!! Baca seterusnya

3 comments:

kiz said...

time sekolah rendah dulu .. kelas yang paling tak suka ialah pendidikan jasmani atau pun Pj..haha..sebabnya malas nak bawa pakaian persalinan..berpeluh2 lepas tu mulalah tak selesa dalam kelas..haha

kpah k-poh said...

PJ lah best..bila dah salin baju kan..pastu boleh pakai bedak kat badan..kat muka ..(ppuan ler..!!!)

Ann Ishak said...

saya pulak tak suka pendidikan seni...sebab tak pandai lukis orang lidi

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.