KLIK

entry serba ringkas

sedar2 dah tengah malam..punyalah seronok sembang2 kat rumah shoutbox baru akak k-poh tu ..sampaikan tak jadi nak bikin entry...terima kasih abgteror dan mrs yie ..errr..memey manja..kerana sudi melayan karenah akak k-poh ni...

5 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

lame xjengok akk.. nape akak masih ada dalam bloglist saya, tp xupdate entry.. tp bila nengok blog akk ne update lak ????

Arya Putra said...

sebab blog akak pah dah berjangkit virus koksaki..hehehe..=D

Kak Aya said...

biasala, kalau dah bersembang memang boleh lupa segalanya he he...

Adinda Amy Sensei said...

kak pah...

Mrs.Yie said...

ooo patot la banyak sangat pautan dari blog kak pah masuk ke blog saya hari ni..rupanya ada entri utk saya ye..(saya tengok kat nuffnang) sampai 71 lawatan ke blog saya masuk melalui blog kak pah ni..thanks kak :)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.