KLIK

zul,pokok apa ni?

ZUL....hari tu akak k-poh dah cantas..skrg dah tumbuh subur semula..nak tau jugak..pokok apa ni?



skrg ni tak besar lagi..batang pun keding jer...




buat masa ni..kucing2 akak k-poh duk berteduh di bawah pokok ni lah.Jadi..ada sapa2 cam pokok apa ni? tahu tak apa kegunaannya selain dari utk berteduh?..( juga tempat pancut kucing2 jantan)..

2 comments:

zul permatang badak said...

hai....pokok ni oghe tok makee ....daun dio....ni anok pokok hutan ni......supo anok pokok kayu leban...hok ohge wat kayu pagar.....

kpah k-poh said...

ohhh..jadi buat berteduh jer lah..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.