KLIK

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR/TANAH TUMPAH DARAHKU

Akak k-poh nak jugak menjoinkan diri dalam segmen blogger abgteror ni..biarpun agak terlewat..tapi bukan salah akak k-poh..ohhh...tidak..!!!!..salahkan jer pada TM Streamyx tu..  Mula-mula nak buh logo / banner ni dulu...penting nih..!!!
 Kemudian jawablah soalannya pulak.   Di mana anda dilahirkan? Akak k-poh dilahirkan dgn selamatnya di Kg Seberang Pasir Mas,Salor,Kota Bharu,Kelantan.Orghe kelate weyyyyy..ambo ni...bakpo nyo?? tok cayo ko??  Di mana anda di besarkan?Akak k-poh dibesarkan di bandar Seremban,Negeri Sembilan.Akak k-poh dibesarkan oleh atuk dan nenek sebab mak akak k-poh tu anak tunggal...jadi atuk dan nenek ambik akak k-poh untuk mencurahkan kasih sayang dan kemewahan..heeee..sompek laie den nak buek lawak..  Negeri pilihan untuk dimasukkan dalam senarai bloglist abgteror ialah:PULAU PINANGMengapa?Sebab akak k-poh bertemu jodoh di sini..di Pulau Pinang.Zaman-zaman cintan cintun..zaman keciwa..merana..zaman suka duka..semua di sini.Selepas akak k-poh kembali menetap di Pulau Pinang sejak 7 tahun dulu..akak k-poh tetap merasakan cinta akak -poh masih di sini. Hang tok sah duk buat lawak laa..aku tau..pasai apa hang suka duk sini..pasai apa?? pasai apa?? coba hang habaq mai kat aku...pasai..di sini hang senang beli makan..hang malas masak noooooo....betui dak??? errrrrrr...   Sekian...akak k-poh selesaikan segmen terlewat ini dgn jayanya..!!!!    

8 comments:

Mrs.Yie said...

salam perkenalan dari warga tganu..ekekeeke

kpah k-poh said...

salam perkenalan jua...heeee

Scarlett O'Hara said...

Kira Kak Pah ni blogger satu Malaysialah ye?Bab malas nak masak tu kelakarlah Kak Pah.Entah kenapa akhir2 ni pun saya kena penyakit malas masak.

puanbee said...

selamat berkenalan dr org perak dan KL pulak hee

~SYAZ~ said...

wah!!
teror lah kak pah..
boleh ckp banyak bahasa.. :D
kelantan boleh..
negeri 9 pon boleh..penang boleh..best2.. ^__^

Adinda Amy Sensei said...

hai kak...apa khabar???

Mia Liana said...

kak pah .. memang univesal...
i likeee...

Golden Rose said...

oh penang syurga makanan...luv u mypenang...salam perkenalan...singgah dr blog abgteror...jemput singgah

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.