KLIK

nak suami yg romantis?

Ahhhh..akak k-poh tak perlukan suami yg romantis...



cukuplah dia dapat buat akak k-poh senyum dan ketawa..
p/s: unifom kerja yg di 'hanger' sementara...nak pakai balik lepas balik semejid !!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Piasara said...

"tu lah kak,sejak kebelakangan ni ramai betul dok berangan nak laki romantis cam seth tan tu...kalau dah nama laki melayu tu payah la...eh,sangkut baju kat kipas pulak...nasib baik akk jenis tak kisah kan,kalau sy mau pokpekpokpek.."

Scarlett O'Hara said...

nak suami macam Mr Curly boleh?Romantik juga.Tengok dia dgn laling dia tu.lagi romantik dari Seth Tan.

puanbee said...

sama kak .. cukuplah dapat suami rajin kerja .. hehe

aktiviti kelab kita yg pertama

http://puanbee.com/aktiviti-kelab-ksrs-pertama/

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.