KLIK

CISSSSS...LEPAS JOGET..KENCING MERATA..!!!

Kali ni akak k-poh nak story sikit..pasal bapak yang tak reti nak ngajar anak perempuan...kalau kata bodoh pun boleh terima...
Jam 10 malam tadi..lepas balik dari Tesco..akak k-poh dan suami pekena char kuey teow..
Kat meja depan akak k-poh tu..ada laaa...dua org bapak dan dua org anak perempuan..lebih kurang umur 7 tahun dan 8 tahun. Nasib baik ler mereka ni bukan orang 'kita'...kalau org kita..memang sah-sah bongok..!!!
Start dgn budak2 tu nyanyi lagu 'justing beber'..ok lah kot..nak tunjuk yg bebudak tu pandai nyanyi lagu omputeh..baby..baby..baby...ouuuuuu....!!! punyalah kuat nyanyi...pitching lari..tak pe lah bebudak...sebutan memang boleh buat blogger cikgu omputeh cik scarr..berlari-lari anak ke tandas..!!!! terkucil sebab gelak sakan...!!!
Itu tak pe..nyanyi ler sepuas hati...budak kan tak tahu malu..Ehhhhh...si bapak tu sedap jer pasang lagu dangdut indon...dah bangsa dia..kan..Pastu suruh bebudak tu menari dangdut..ntah..jaipong ke apa ke...berlenggang lenggok ler bebudak tu kat depan orang ramai..Rasa nak tersembur char kuey teow...!!!!..meluat..!!!!
Tak cukup dgn satu lagu...akak k-poh siap makan pun..bebudak tu joget2 lagi.Bila sorang budak tu pandang kat akak k-poh..sempat ler akak k-poh sound..
..ehhhh..budak..tak malu ke joget depan orang?...
dia duk lah sekejap..pastu bgtahu kat bapak dia..yg dia nak kencing...


Haduhhhhh.....bapak dia yg botak tu..dan bapak sorang lagi tu..suruh bebudak perempuan tu pegi kencing di sebalik kereta..!!!
Hellooooo.....sebalik kereta kancil merah tu...kereta 'aku'...taik betul dua ekor bapak tu..!!!!


Dan...anda semua pasti tahu lah kan...air kencing  dua orang yg melimpah macam kencing lembu tu...menyukarkan akak k-poh utk masuk ke dalam kereta...terpaksalah suami akak k-poh gerak ke depan sikit..!!!


Tapi akak k-poh puas hati sebab akak k-poh sempat sound bebudak tu kali ke dua...
.....eh..budak...kencing tak basuh..!!!....


Seperti yang akak k-poh cakap tadi....bapak tu tak reti nak ajar anak dia...!!!


15 comments:

MaMa AiNi said...

assalam..he2x..mcm2 perangai bapak skrg ni,tak pandai nak ajar ank cara yg betul..patutlah budak2 skrg semakin ramai yg kurang ajar..hu2x..

MiZ Rayy said...

ish.. xbertamadun lgsung..

Cikgu Tie said...

Sabar ajer lah kak pah, nak buat mcm mana lagi kalau org tu memang pesyen org tak kisahkan org.

Puan Kutu said...

adui sgt tak sopan dan kurang ajar.anak kencing deka keret org,bapak n maknya kencing dimana yer?tak senonoh!

syu said...

memang bapak2 diorang tu bodoh...

Belalang Hijau said...

x pernah pula jumpa org gitu belah2 tempat kita nih...x sangka ada jugak spesis mcm tu ye... :)

Yan said...

eee... disgusting. kalau saya, saya sound kat bapak dia. ye lah kencin kat kete kita apa..

suri solehah said...

macam2 ragam manusia ni kan,,kalau saya pun mesti bengang..

Haw said...

biasanya anjing & kucing je yg suka kencing sembarangan mcm tu

Scarlett O'Hara said...

Tcr Scar baca entry ni pun dah tergelak2 sorang.tak sangka ada lagi yang tak bertamadun cam tu ek Kak Pah!

p.s: Kucing Tcr Scar pun tak kencing merata2 bila nampak Tcr Scar jengil mata.

kak lang said...

bapa ap la camtu, ingt ini negara dorg ke hapa?? wat sesukati, bleh kencing merata2

kpah k-poh said...

pelik..tapi benar2 terjadi...

gnesop.com said...

mmg x bagus bapak cam tu
tu yg jadi, bapak kecing berdiri, anak kecing berlari...

kalau org kita, saut tepat yer kak pah

syiela said...

x sangka ada juga org yg tak bertamadun begitu... x senonoh betui

kay masingan said...

eh teruknya...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.