KLIK

3 Terbaaeeeekkkkk...!!!!

terbaik apa tu..akak k-poh oiiii..!!!..ce criter..!!


alaaa...tadi tu ada jamuan 'studio terbuka' sempena hari raya. Jadi sebelum acara 'makan-makan'...kena lah senam-senam
dulu.

Studio E, tempat akak k-poh senam ni, tertutup...dan aurat pulak terbuka...jadi tak leh ler nak snap pic.

Tapi tadi, sebelum acara senam, sempat jugak ler beberapa student snap pic...akak k-poh pulak tertinggal talipon...dah tak leh nak snap pic.Frust betul.Tunggu ajelah kot ada yang buh kat pesbuk...boleh gak tag.

Mug yg kiut tu akak k-poh dapat hadiah dalam acara senamtari lagu siti norhaliza...lagu tradisional you!!!... tak sangka pulak boleh menang 3 terbaik sebab akak k-poh ni 'kaku n kejang' bila sampai ke tarian
tradisional.Acu bagi zapin...memang give up ler...Pernah kena marah dgn cikgu...
"sharifah nor...u jgn tendang my mirror yaaa..!!!"
Halamak...zapin kan kena tendang..tendang!

Akak k-poh paling suka kalau dapat selain dari tradisional.Sebenarnya sangat susah utk lembutkan badan.

Selain dari erobik..akak k-poh juga di ajar bab pemakanan dan penjagaan kesihatan.Akak k-poh respek betul dgn cikgu senam akak k-poh tu yang dah berumur 53 tahun tapi masih aktif.

Memanglah ada yang pandang serong sebab dah usia seperti akak k-poh ni tapi masih terkinja-kinja menari.Hello....bukan menari utk cari makan yaaa...tapi menari utk jaga kesihatan....kot ler boleh slim...!!!..terkejut you!!!!..hahahahaaa...

Ada juga yg cadangkan supaya jogging jer...tak kena bayar...tapi akak k-poh malu ler...Kalau
jogging mesti ler keluar..tak kan jogging dalam rumah pulak..kan...

Satu lagi ada yg kata skipping jer...ok jugak tu...cuma akak k-poh rasa lah kan...skipping ni..lompat-lompat cam tu jer...tak de yg menarik langsung!!!!!

Naik turun tangga?..ok..rumah akak k-poh memang banyak anak tangga..mula-mula naik atas pastu turun bawah...terussss ke petisejuk....haus!!!!!...hahahahaa..

Ada cadangan lagi?...minyak kelapa dara?..(VCO)...ohhh..akak k-poh pengguna setia minyak kelapa dara....

Herbalife?....hari-hari minum teh herbalife...hmmmmm...

Ok lah...macam dah lari tajuk jer ni....

jumpa di lain entry!!!!!

5 comments:

kiz said...

amacam berat badan..ada turun ka?

Lina_Lin said...

nt alina balik cuti,ley la join..hehe..

Scarlett O'Hara said...

Kak Pah!Bab menari serah je kat Tcr Scarlett ni.Caca,Portugis, dansa, tango,inang,jaipong semua boleh tapi zapin tak lepas-lepas.Nape ntah.

ct N honey said...

tak lama lagi boleh solid lah badan

kpah k-poh said...

solid tu tak de lah kot..molid tu mungkin jugak..ngeeee..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.