KLIK

SITI JARUM : Bisa berbisa !

Mingguan Malaysia:



Ini Siti Jarum..pembaca akhbar Mingguan Malaysia Ahad pasti tak lepas dari menatap kolum Siti Jarum ni.Akak k-poh terpanggil untuk menulis mengenai Siti Jarum ni, bukan sebab Siti Jarum sendiri tapi perihal yang tertulis di kolum beliau.

Tajuknya:
Kris Dayanti perosak moral.

Pertama mengenai pendedahan dalam kelambu menerusi buku biografi KD.Menurut Siti Jarum, buku tersebut sudah seperti buku seks.

Kedua,Siti Jarum menyentuh pasal KD yang mengandung anak luar nikah.Beliau tidak sikitpun rasa bersalah malah memperagakan anaknya kepada media.



Ariannha Amora Lemos

Apa nak buat yaa...Cik Siti Jarum, dah KD ni bukannya artis Malaysia.
Ariel Peter Pan dihukum bukan kerana berzina tapi dihukum kerana merakam dan menyebarkan.
Jika dihukum kerana berzina,maka KD juga patut dihukum malah lebih berat lagi kerana mengandung dan melahirkan anak luar nikah.

Seperti kata Siti Jarum:
"Peminat-peminat menjadi mangsa virus sosial yang dibawa oleh KD......
Sewajarnya makhluk perosak moral seperti ini diharamkan sama sekali untuk membuat persembahan di negara ini."

Pedas...pedas...


jumpa di lain entry!!!!!

9 comments:

syu said...

memang pedas. saya pun dah bAca dalam paper semalam... dan ape yang dia cakap tu memang patut pon...

syiela said...

sokong..sokong...

kpah k-poh said...

tak bermoral...

blog-tips-kurus said...

Siti Jarum laser tapi betul la tu..

Yan said...

peminat2 KD kena berpaling tadah lah nampaknya. boikot je..hee

Scarlett O'Hara said...

Sangat setuju dengan Siti Jarum.Apalah nak dibanggakan dengan KD tu sedang org seberang sendiri ada yang boikot dia.

kpah k-poh said...

setuju-setuju..

juanita said...

sokongggg sambil angkattt keyboard

IsmailDotCom said...

Memang setuju sangat HaRAM kan KD di malaysia !!! Wabak nie Berbahaya!!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.