KLIK

KELAS ROTI DAN PIZZA

Kelas roti dan pizza anjuran bos akak k-poh...gempaq jer..sebenarnya kelas ni untuk pekerja sebagai persediaan bagi memahirkan diri.


Anak dara akak k-poh,sedang tekun menyalin resepi


Resepi membuat roti dan pizza


Salah seorang pekerja, juga sedang menyalin resepi



kelas mengadun bermula...tanpa mesin yaa..uli dgn tangan


Uli 'sekuat hati' sampai menjadi doh

Kemudian di simpan selama 45 minit..tutup dgn tuala lembab


Proses membuat inti



hasil setelah berpenat lelah


pizza dijamin sedap...

p/s : maaf cara-cara membentuk roti dan pizza tidak dapat di letakkan di sini sebab akak k-poh rakam video. Tugas akak k-poh untuk kelas kali ini ialah membakar...

7 comments:

mak da said...

nak la resepi ngan cara buat...malas nak buka buku resepi yang dh setinggi klcc..

bella luna said...

wah, seronok dapat buat pizza sendiri,.akak k-poh share la resipi pizza n cara buat,nmpk cam sedap je,.

kpah k-poh said...

memang sedap pun...

MULAN said...

waaahhh.. bestnya pandai bikin roti.. sedapnya tu...

Pia said...

"waduh2..dah pandai buat roti dn pizza dah akk saya ni..."

Amie said...

Selamat pagi Kpah,
adeeeh... pizza yang comel tu memang nak-anak kita suka sangat makan.... cuma bondanya tak reti nak buat.... teringinlah juga nak masuk kelas buat roti & piza

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

wowww...pandai nyer buat pizza lepas nie tak laku lerrr pizza hut tuee..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.