KLIK

Update Status:

Review dihentikan buat sementara kerana kesibukan untuk berpindah rumah. Akak k-poh akan berusaha untuk membalas jejak (blogwalking) sehinggalah talian internet streamyx wi-fi ini diputuskan buat sementara waktu.........  

17 comments:

sop said...

Wah pindah rumah baru. Boleh buat entry rumah baru plak

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, akak pindah ke mana? selamat berpindah ke rumah baru.

kpah k-poh said...

pindah ke rumah sewa yg lain...berdekatan tempat lama juga..

MulutPayau said...

Nak pindah rumah ke??? Bab pindah memindah ni mmng meletihkan...
Nak mngemas pulak satu hal...Nak Mp datang tlong ke????...hehhehe..

josrevalution said...

salam kenai kak...nak folower blog akak nie..hehe..pls folo back yer..nanti dah pindah umah leh lah..comen2..

doa mengelak dirogol dan mengelak anak dirogol

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

selamat berpindah kak pahhhh =)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

selamat berpindah kak pahhhh =)

miezaniera said...

selamat berhijrah ..hehe

Izzuddin Fauzi said...

Akak k-poh pindoh mane? Anyway, selamat berpindah dalam keadaan yg sejahtera :D

kpah k-poh said...

terima kasih semua..

S..U..D..@..I..S said...

pindah?... kenapa pindah?..tentu ada yg lebih baik...tungggu nih...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh pindah umah..best2

puanbee said...

kak pah bee mai sini hee..selamat berpindah

kpah k-poh said...

terima kasih semua..

Pendekar Berkuda said...

huhuhu....review jangan tak review..hehehe... selamat malam kak pah...

advantage using ipad case said...

jgn malas malas hehe

Scarlett O'Hara said...

kak Pah mesti aca entry ni.
http://scarlettj1.blogspot.com/2011/05/le-tour-de-fuyooo.html

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.