KLIK

D'QALESYA BOUTIQUE | SPONSOR KEMPEN MIALIANA.COM | BLOGGER OF THE YEAR

P/S: Gabungan ARCTIC ICE ENERGY DAN TUDUNG D'QALESYA BOUTIQUE ,dua penaja hebat MIALIANA.COM .
  D'QALESYA BOUTIQUE | SPONSOR KEMPEN MIALIANA.COM | BLOGGER OF THE YEAR telah bermurah hati menaja kempen Mialiana.com | Blogger of the year.  Wahhhhhh... ramai yang telahpun mendapat cenderahati dari D'QALESYA BOUTIQUE. Bermacam jenis tudung menarik dan cantik-cantik telah pun diedarkan kepada peserta kempen. Begitu jugalah dengan akak k-poh, sudahpun mendapat tudung dari D'QALESYA BOUTIQUE, tudung cantik polka dot. Aduhhhh pertama kali dalam sejarah hidup akak k-poh, memakai tudung yang berpolka dot !!!!! Kalau ikut kan hati, memang akak k-poh tak berani nak mengayakan tudung tersebut, ye lah sebab tak pernah mencubanya pun...tapi setelah menerima kiriman tudung dari D'QALESYA BOUTIQUE, akak k-poh berterima kasih banyak-banyak kerana akak k-poh mengaku, akak k-poh kelihatan lebih berani bergaya.... Anda tak percaya? Ini buktinya ......    JIKA DAHULU WARNA HITAM JADI KEGEMARAN : 
   TAPI SEKARANG TIDAK LAGI !!!! : 
Tampak akak k-poh lebih ceria !!!! Nampaknya D'QALESYA BOUTIQUE begitu bijak memilih jenis tudung yang bersesuaian dengan bentuk wajah akak k-poh. Tudung yang akak k-poh pakai ini,sangat selesa dipakai.Walaupun bersaiz M tapi masih boleh menutup dada. Manakala  material untuk body tudung ini ialah dari kain Lycra dan Thai Silk pula digunakan untuk awning tudung.Harga pula sangat berpatutan. Apa kata anda pula yang mencubanya? Dapatkan tudung-tudung anda hanya di D'QALESYA BOUTIQUE anda pasti berpuas hati.

Terima kasih sekali lagi kepada penaja yang begitu bermurah hati.....

 sekian catatan dari kpah k-poh.




6 comments:

Mia Liana said...

cantikkkkk...

Mrs.Yie said...

kapah ada perubahan la..nampak ceriaaaaa..hihihi :D

kpah k-poh said...

memang lah.... kahkahkah

mrs adam said...

cantik tudung ni.sesuai ngan byk baju

kpah k-poh said...

nama pun polka dot... banyak tu dot dot dot !!!!

ummi anum said...

lebih berseri-seri dengan polka dot..hehehe..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.